Followers

Pages

Tuesday, October 5, 2010

alamak! alamak!







ALAMAK! AKU TAK TAHU PUN KEWUJUDAN GAMBAR HELIZA MACAM NI.
hehehe.

p/s : Ramai tegur aku tak sesuai pakai spek tu. Hehehe memang saja lah biar nampak tua bangka dari usia.
Biar tak berapa market (bajet!), Biar nampak nerd, Biar macam cikgu disiplin.
biar! biar!
Tapi ni dah feeling artis gituu. hahaha. :p

Menyampah je kan? :p


16 butterflies concerned.:

farah shamira said...

biarkan. biarkan.
biarkan kawan aku jadi artis,
tumpang popular aku jugak.
biarkan. biarkan.
biarkan sang luncai terjun dengan labu-labunya! =)

Pije. said...

ehh.sama lah!hahaha

Nabiel said...

serius nmpk laen ble pki spek tuh yana~hehehe..
ehmm..no komen pls heliza tuh~
lalalala=P

naniE said...

yana, dulu masa buat entry pasal contact lens tu, saya telah terpikat ngan contact lens..terus beli. tp, sampai skang tak pakai2 pun..wehehe..ade je kt umah skali ngan saline dia.

inaaa. said...

ehh.sama.sama.samaaaaa!!!

butterflyana said...

mira ;

hamboii.gila glemer nampak?hehehe :p

butterflyana said...

jajah ;

dia tiru kita tau!

butterflyana said...

nabiel ;

laen ke?ye saya tahu memang macam orang tua. T___T

butterflyana said...

nanie ;

Laa kenapa tak pakai?
Kalau taknak meh bak sini bagi kita meh.
hehe

butterflyana said...

yina ;

Ye samaaa! kita baca ni. Tak payah tiga kali.

:p

faeznaem said...

uuuuuu... background baruuu...

Mimi Saidi said...

wah2..mcm heliza!

inaaa. said...

ngeee.eksaited lah sebab muka kwn kita mcm artis gitu..
mintak sainnnnnnnnn.

butterflyana said...

naim ;

aww background pinky2 so me kan. hee

butterflyana said...

mimi ;

hehehehe..kalau ckp heliza yg mcm kite boleh tak? :p

butterflyana said...

yina ;

hehehe ape lah awk ni.meh kite sain kat dada meh?

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com