Followers

Pages

Monday, October 18, 2010

kaki i size cinderella


Tajuk rasa menyampah je kan. hehe :p



Ni selipar reebok kss bagi mase zaman belajar dulu. Tapi sampai sekarang still elok cantik macam tu jugak sebab aku tak pakai. Bukan tak sudi pakai tapi size selipar ni besar ok. Kalau besar sikit takpe lagi ni besar banyak. Kalau aku pakai nampak macam selipar pinjam je.


Lepastu, baru-baru aku dapat lagi selipar tapi pemberian kawan kat universiti. Tapi still tak boleh pakai sebab besar. :(
Habis tu, selipar-selipar ni siapa nak pakai? Sedih betul lah badan i memang besar tapi kaki i kecik ok. huhuhu! Ada jugak yang belajar potong selipar nanti kang ni. hihi :p


* Kesihatan saya agak teruk sejak dua hari ini. Mungkin sebab cuaca. Kena paksa diri minum air kosong 10 liter sehari nampaknya.



6 butterflies concerned.:

naniE said...

10liter..? mak aih..hehe
kaki cinderella, misti size 5. tepat tak..hehe..

farah shamira said...

wah, keciknya kaki!
minum byk air ye cikgu. sekarang musim tak menentu. =)

cik shabah said...

air kosong tu sedap pe...hehehe =)

p/s :get well soon oke =)

butterflyana said...

nanie ;

10 liter baru betul2 takmo kasi demam.hikhik :p

butterflyana said...

mira ;

takla kaki kite bukan size 5.tu kecik sgt.hehe
ok minum air bykkkk! :)

butterflyana said...

cik shabah ;

tak sedap la.kite nak tambah gula sikit la.hehe
anyway thank you. :)

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com