Followers

Pages

Thursday, June 14, 2012

kosong kosongg ohh



Assalamualaikum.

Naik cuti je rasa lemau. Mood cuti tu belum habes lagi. Nasib baik misi pertama selepas naik cuti ialah sesi membincangkan jawapan peperiksaan pertengahan tahun haritu dan buat pembetulan. So tak nampak sangatlah macam kosong je jiwa cikgu ni bila masuk kelas kan. hee..
Esok dah jumaat. Rasa sekejap sangat minggu ni berlalu. Minggu depan dah mula sibuk sana sini. Tapi rasanya minggu depan dah mula bertenaga balik kot. Takkan minggu kedua mood cuti masih ade ye tak? Mengada lah tuu :p







Untuk pelajar yang dapat A untuk subjek Kemahiran Hidup. Ni baru sebahagian. Tak sangka ramai jugak yang skor A. Terharu rasa nak nangis tau. *over sangat







Untuk pelajar Landskap. Alhamdulillah ada 3 orang yang skor A. Jadi lah dari takde kan. :)





Cikgu Liana, silalah bersemangat!




10 butterflies concerned.:

Onitsuka_hana said...

nak hadiah. hana pelajar cemerlang.:)

cikbintang said...

alolo...comel je kn adiah die!!kte nk jd pelajar cikgu yana jgk r!!hee

e2 mcm pensel jual kt zoo dlu zoo
masa keje zoo..hehe

Riena Haiqal said...

comel2 belaka hadiah tu yer.. kalau macam ni nak jadi anak murid cikgu la ye.. boleh ker.. :)

4feet8 said...

chaiyok2..

tomatokering :) said...

weeewikk! kemain seronok. kongrets! belajakk molek2 yana. ^^,

yana lyana said...

onitsuka hana ;

meh?kite pos nak? hehe.. :)

yana lyana said...

cikbintang;

comel kn?kite tengok pun berkenan..lagi2 yg ladybird tu..kiut! hehe..

yana lyana said...

riena haiqal ;

boleh sangat..hehe :)

yana lyana said...

nanie ;

tq ye nanie :)

yana lyana said...

tomatokering ;

eh? blaja? bukanlah sayang..kite mengajar..:)

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com