Followers

Pages

Friday, August 28, 2009

kau aku


Sekali lagi bulan ogos membawa kelahiran insan baru.
Aku pun tak pasti kenapa ramai makhluk berkaitan yang nak dilahirkan pada bulan ogos??
Haha padahal berapa ketul je dah bising kata ramai kan..
Today is her birthday…sapa her tu??heeeee.
Kawan baik sejak kecil….
Badan tak kecil mana pun cuma usia yang cukup kecil..
Aku rindu kau...
Zaman gelora remaja kita bersama...
Kau banyak cerita,aku berkandaganda mahu cerita...haha...
Semua pun kita bersama...
Semua pun kita bercerita...
Kau makin jauh tak sama seperti dulu tapi makin dekat sama di hati...

Yanti...
Aku yakin kau pasti baca coretan ini..
Semoga aku dapat sampaikan dan kau tahu aku sangat menghargai persahabatan kita...
Aku rindukan zaman itu...
Aku rindukan kau....
Zaman kau mengetahui segala tentang cinta pertama aku yang budus itu...hehe...
Zaman kita menjadi sangat mahu mencuba trend remaja terkini...itu kasut stripe merah and oren..heeee.
Zaman kita pergi tuisyen pastu merayau pergi terminal...
Zaman kita jalan kaki dari berek ke terminal untuk pergi sekolah....
Zaman kita dikritik hebat oleh pihak makcik-makcik berek yang kecoh becok heboh...
Zaman ambik lesen motor and masuk hostel....
Ahhhhh segalanya....aku rindu....

Kini kau semakin jauh and aku tak dapat bercerita pada kau setiap ketika seperti dulu...
Kita leka dengan hala tuju masing-masing...
Tapi kau tetap di hati...
Tetap ada di sini sampai mati... *sambil pegang hati
Aku janji...
Kau bertunang nanti aku sanggup jadi mak andam tanpa bayaran supaya kau kelihatan cantik di hari bahagia....haha padahal macam lah tahu sangat make-up orang.

gamba lama ini adalah sangat malu la wehh.hehee
yantyanna foreva.

Selamat hari lahir yang ke 22....
Semoga panjang umur and dimurahkan rezeki...
Dah abis baca sila call aku...mesti call free kan sebab bonus harijadi??ha jangan tipuu.
Aku tunggu......heeee.
Bye.


MUTIARA MAHAL :

"Manusia yang berjaya akan memperolehi keuntungan daripada kesilapannya, dan mencuba lagi dengan cara yang lain"

3 butterflies concerned.:

Mr. Chenna said...

puitis......!

butterflyana said...

hehe...adakah ok?

Mr. Chenna said...

aduh...
tatau nak kata sbb ak ni bukan org seni..haha..
ok ja kot...idea sendiri!tu yg penting!

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com