Followers

Pages

Wednesday, October 13, 2010

di sebalik kegembiraan ada kedukaan


I tau u mesti tak tido lagi kan sebab excited nak naik pentas, pastu nak main lambung topi sape lagi tinggi dia cun kan? hehe..ape-ape pun, i nak pesan, nak pakai jubah + masuk dewan + naik pentas + turun pentas, sila baca bismillah seyakin mungkin dan banyakkan senyuman ok! :) luv u & sory tak dapat tengok kamu konvo. :'(


Message ni dari yunie. Sumpah aku menangis lepas baca message ni. :(
Aku tau di sebalik dia senyum-senyum, gelak-gelak, dalam hati dia luka parah bila tibanya hari konvokesyen kami. Semasa di universiti, dia lah kawan aku yang paling rapat sebab aku rasa dia je yang faham aku, faham macam mana perangai aku, dia banyak dengar masalah-masalah aku, aku banyak berkongsi perasaan dengan dia di saat aku gembira juga bersedih. :(
4 tahun belajar di universiti bersama-sama, pegi kelas bersama kadang-kadang terlewat masuk kelas pun bersama, isi minyak motor bersama, main bola tampar bersama, jalan-jalan kat BP menghabiskan duit bersama, buat belog sama-sama, semua bersama! Tapi bila hari paling bersejarah tiba, kita tak bersama. Aku sedih. :'(
Tak tau kenapa masa semua kawan-kawan berkumpul gelak ketawa gembira, hati aku teringatkan kau sebab selalunya kau ada bersama.
Thanks yunie untuk semuanya. Aku tahu hati kau. Semoga kau tabah menempuhi dugaan yang tak putus-putus datang dalam hidup kau. Dan maaf aku tiada di saat kau bersedih. Aku jauh...:(

Kenangan ini akan aku ingat sampai mati.


I wish u were here. :'(



4 butterflies concerned.:

mUnie UncLe hUsin said...

ouch2x..
asal mata i cam masuk habuk ni?
isk isk isk..
mintak tisu please...
=)


hati tisu sungguh rsenye~
=P

butterflyana said...

:)

ain ilyana said...

ouch~!

walaupun entri ini bukan utk saye, tapi sy juge cukup taching dengan kakak yana sebab sayang bangat sama kakak munie yg ngokngek!

takpe, kakak yana jgn sedih. sy teman kakak munie next konvo! :))

oh! kakak nina, tak ingat.haha

butterflyana said...

ain ;

hehehe tacing kan?nasib bahek saye ni tabah sikit kalau tak mahu nye naik pentas pun bercucuran air mata tau.hikhik

ok, kamu berdua konvo sesame. biar gembira gembira okeh. ;)

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com