Followers

Pages

Wednesday, October 13, 2010

CONTEST MORTAR BOARD : The Beauty In Ugly





Ehem.
Tengok banner atas ni pun tahu kan apa tujuan entri ini? hee. Disebabkan bahang konvokesyen masih terasa walaupun sudah expired dua hari, ku gagahi jua menceburi pertandingan ini ha skema kan guna perkataan pertandingan. hahah :p
Contest ini dianjurkan oleh Encik E.D.Y hasil daripada blogwalking tadi. Kelik banner untuk maklumat lanjut.
Jom join contest ni sebab hadiah dia lumayan ok. Meh semua kelik sini. Habis bergaya lah kalau menang kan. hikhik
So, contest ini memerlukan penguploadan satu sahaja gambar konvo. Ha nasib baik bagitau satu je tau kalau ikutkan rasa tamak di hati sepuluh i bagi tauuu. :p


Okay sekarang nak tag kawan-kawan yang lain, kalau uols menang rayban tu kena bahagi dua tau. hee :)



10 butterflies concerned.:

E.d.Y said...

tq sbb join contest ni...tunggu keputusannya nnt k...good luck...:)

shida~ said...

hehehe okey nnt aku join..=)

naniE said...

gudluck yana..
saya sudah tak freshla nak join..hihi..sudah basi, 4tahun lepas..

butterflyana said...

E.d.Y ;

Ok. saya berbesar hati kalau terpilih sebagai pemenang. hehe :p



* so tak malu kan? hee

butterflyana said...

shida ;

yeah.join jangan tak join. :)

butterflyana said...

nanie ;

thanks nanie.mule2 nak tag nanie jugak pastu tak jadi.hehe :p

mumun si missrivebell said...

gud luck

butterflyana said...

thanks mumun. ;)

L.O.V.E hUnTeR said...

thanks & gud luck 2 u too! :)

zie said...

walaupun rasa mcm da lambat, tapi nak cakap jugak lah. hehe..

GOOD LUCK..

p/s; da anta details kt pemilik blog..?

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com