Followers

Pages

Tuesday, June 21, 2011

I ada meow baru



Aku sukakan kucing.
Tersangat suka.
Di belakang rumah sewa ada kucing liar.
Aku belikan makanan kucing untuk dia.
Setiap kali balik dari sekolah,aku mesti berkejar pergi belakang rumah sebab nak bagi kucing tu makan.
Tapi lepas cuti sekolah 2 minggu haritu, kucing tu telah hilang.
Lari mencari makanan kat tempat lain agaknya. :(


Sedih tau.


Tadi masa makan kat kantin sekolah, tiba-tiba ada anak kucing oren uols.
Bersih je dia.
Aku try la pegang dia kan.
Alololo manja gila uols.
Terpikat sungguh I tau.
Terus mintak kotak kat makcik kantin.





Kat makmal ICT uols. Tengah tidur. :)


Aku nak bawak balik rumah sewa.
*Tak sabar!
heee


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 butterflies concerned.:

Hanis MY said...

tomeynyaaa nanti amek gambar dia manyak2 eh! dah de nama lum?

mUnie UncLe hUsin said...

oren jugak jadi pilihan..
i loike..
semoga dia panjang umur..
dan kamu dimurahkan rezeki selalu..

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com