Followers

Pages

Tuesday, May 3, 2011

hadiah hari guru



Assalamualaikum.


Aku dengan kawan-kawan tengah berusaha menjual hadiah-hadiah untuk hari guru pada 16 Mei ini.
Tapi murid semua malu nak beli sebab diorang kata nak bagi kat aku dan kawan-kawan maka nanti jadi tak surprise. Kalau tak terjual hadiah-hadiah ni, Kelab guru dan staf akan menjadi rugi. Esok, lusa dan esoknya lagi ialah hari untuk memaksa murid membeli hadiah-hadiah ini. Biar paksa dan tak ikhlas asalkan jualan ini laku. :p




BEAUTY FRAME PLATE




ADORABLE BOOK FRAME




GORGEOUS ROSE





CUTIE FIREBALL





LOVELY MINI MUG






( nama item semua nak poyo je kan..hehehe..)


SEMOGA SEMUANYA TERJUAL. AMIN....


8 butterflies concerned.:

waalllaa! said...

selamat hari guru untuk kamuu..hehe

NaniE said...

suka adorable frame book tu..hihi..

Anonymous said...

nak tanya,sume hadiah ni beli katne n brapa harga?tgh cari idea ni...baru nk cari...hehehe...

ibu_BatRiSya @wardah said...

brape ringgit tu semua?

butterflyana said...

waalllaa! ;

terima kasih :)

butterflyana said...

nanie ;

cantik kan?ha belikan lah untuk i..hihihi..

butterflyana said...

anon & ibu batrisya ;

harga semua lain2..kalau awk nak yang 1st n 2nd tu bleh beli dgn i..

:: Riri-Fatieha ::~ said...

selamat hari guru :)

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com