Followers

Pages

Saturday, January 8, 2011

i love blogging



Assalamualaikum.




Demam balik ke rumah keluarga di hujung minggu semakin menular nampaknya. Ni da kira setiap minggu dah ni aku balik Seremban. Feeling homesick pulak tetiba kan. haha..Semalam aku sampai Seremban pukul 6.30 petang menaiki kereta housemate aku. Nak tunggu kereta sendiri bila lah nak keluar..berdebar-debar i tunggu tau. :p
Housemate aku tu dah tua dah. Ada komplikasi sikit pasal rumah sewa kami. Nanti aku cerita dengan lebih lanjut supaya segala pengalaman yang aku lalui terpahat di sini dan uols juga tumpang merasai ok? cewahh. :p
Kau memang suka bajet artis kan yana?? haha




Sepanjang aku berblogging, rakan maya aku semakin bertambah. Ada yang dah jadi kawan tetap, ada yang jadi kawan sambil lalu je, ada yang kawan tegur sekali je..hehehe
Tak kesah lah, yang penting i suka berbelog. hee :)
Salah seorang kawan blogger yang agak rapat sehingga ke saat ini ialah Nanie. :) Nanie ni dah lama jugak aku kenal kat dunia maya ni. Dari blog hingga ke facebook kami berhubung. Haritu Nanie bercuti di Sabah pastu balik je semenanjung terus mintak alamat aku sebab nak bagi cenderahati. :)




Keychain ni walau saiznya begitu comel tapi tetap berharga bagi aku. Thanks Nanie :) Lepasni kalau pergi mana-mana boleh bagi cenderahati lagi kan? haha :p




Ni gambar dari belog Edy. Laju je mata aku menjumpai sampul surat yang bakal aku terima. hikhik :p




Pagi tadi, hadiah giveaway yang aku menang dari belog Edy telah sampai. Beg sulam purple yang cantik! Boleh isi telekung untuk dibawa ke sekolah kalau terpaksa stay back sampai petang. Thanks Encik EDY. :)


SELAMAT BERHUJUNG MINGGU KAWAN-KAWAN.
:)


14 butterflies concerned.:

Hanis MY said...

wow wiii comelnya hadiah2 tu...

Madd said...

i love blogging gak...
still baru lam dunia ni....
ehhehhhe

p/S: syoknye dia dapat cenderahati...
hhehhehehe

mknace unlimited said...

:) :) :) terbaeekkk!!!!

IMANSHAH said...

tahniah ye..asik menang jerk..wahaha

Raji and Yeen said...

ala nk menang kali kedua larh ni eh?
hak2 ;D

best juga cmtuh
ak pun ad kawan ak knal dari alam maya smpai skng mcm bf plak ;D
dlu depa pnggil pen-pal
skang pnggil ap eh o.O

Unknown said...

bestnyo dapat kawan camtu an
^_^

4feet8 said...

sama-sama..insyaAllah,nanti bercuti-cuti kemana-mana, saya belikan lagi. tak sabar nak tunggu citer pasal umah sewa yg komplikated..

yana lyana said...

hanismy ;

kann? hehe

yana lyana said...

mohd rihuan ;

dapat cenderahati mmg syok..hehe

thanks sudi singgah sini :)

yana lyana said...

mknace ;

amboi3..terbaek je kejenye yee

yana lyana said...

imanshah ;

thanks..rezeki saya..mane tau pasni ur turn pulak kan :)

yana lyana said...

raji ;

aah kan? dulu panggil pen-pal kan..skrg istilah tu mcm dah tak wujud jer..huhu

yana lyana said...

suhami ahmad ;

memang best..hehe

yana lyana said...

nanie ;

thanks nanie :)

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com