Followers

Pages

Monday, January 10, 2011

rezekiku rezekimu jua


Ewahhh. Tajuk tak nak kalah je kann. hee
Harini penat yang teramat sangatt. Kelas harini tak pack sangat pun tapi urusan lain yang buat kerja jadi tak akan pernah habes. huhuhu.. Haa sekarang aku bukan lagi pengurus bola sepak sekolah tapi dah jadi jurulatih bola tampar sekolah. Maka petang tadi aku ialah berada di gelanggang bola tampar sekolah untuk menampar bola bersama anak-anak murid. Dah lama tak main. Memang lepas gian betul lah tadi..hee :)

Sabtu lepas ialah hari bersama kesayangan. Dari pagi sampai ke malam. Pack gila jadual mengalahkan jadual waktu aku untuk hari Isnin kat sekolah! hehehe :p




Selepas breakfast di pagi hari bersama Kss, aku keluar dengan family. Macam-macam pulak lah barang yang nak dibeli. Ohh kedai cermin mata tu bukan untuk menempah spek buat diriku ok, takde maknanya aku nak pakai spek. Huh! Ceh cakap nak belagak je kan. Meh lempang sekali supaya aku tersedar diri. :p
Pergi kedai spek sebab nak buat spek ibunda dan Naim.




Ibunda dan Adik.




Book bag aku yang sedia ada agak tidak mampu untuk menampung segala keperluan yang diperlukan. Maka, beg ini dibeli sebagai ganti. Kau bayangkan la nak pergi kelas aku angkut sekali buku teks yang tebal gila tu. Kalau ada dua kelas berturut-turut maka buku pun dua lah kan. Lepastu membawa pula buku rekod pengajaran yang sememangnya tebal tu. Kemudian pula, bekas pensel aku jangan cakap lah dia punya kebesaran. Memang besar sampai aku sendiri nak cakap 'takde yang lagi besar ke?' kepada diri sendiri tahu? hahaha :p I tak biasa lah tak pakai beg, nak pegang-pegang semua buku dengan 100% penggunaan tangan macam cikgu-cikgu lain buat, I rasa tak berapa menjamin keselesaan.. cewahhh :p




Di sebelah malam pula, aku berniat nak belanja family aku makan. Makan besar lah konon-konon. Semua nak makan ikan bakar. Nak tuju ke Umbai macam jauh sangat, maka abah membawa kami ke Bagan Lalang. Aku tak tahu apakah nama pantai kat situ. Yang aku tahu, datang situ untuk makan sahaja. ;p



Abang yang macam bukan abang. :p



Kakak yang memang kakak. :p




Adik lelaki yang semakin gebu. :p




Adik perempuan yang telah menjadi surirumah tangga sepenuh masa. :p

Ibunda dan ayahanda ada tapi gambar tiada. teheeee *___*




Dan gambar masa makanan belum sampai, makanan dah sampai dan makanan sedang disantap pun takde hehe. Gambar makanan dah settle baru lah ade.

Sekarang ialah masa untuk rehat dan tidur tapi gatal nak update jugak kann. Pastu esok bila tiba masa nak bangun pagi mula lah dalam hati rasa menyesal gila tak masuk tidur pukul 9 malam tadi !
:p


GOOD NIGHT SEMUA :)



14 butterflies concerned.:

abadi romeo said...

Seronok main bola tampar ajar murid..jangan tanpar murid dah la cikgu..kesian..
Kene beli beg besi..keselamatan...tapi lepas kes guru kat Kedah tangkap peragut tu..banyak peragut yg pikir 100 kali nak ragut beg cikgu..siap kene belasah dengan org kampung

ARJUNA.Inc said...

siesly..jadi model sy nak x?..=)

mknace unlimited said...

:) :) :) terbaeekkk!!!!

4feet8 said...

camner mengajar di sana setelah mencuci kelas tu..? hehe..

anak muridkan ada boleh tolong bawakan buku-buku..kena bagi diorng tugas tu..

Anonymous said...

dear, u're so sweet. suka :)

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selamat Tahun Baru Dengan Azam Baru
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

eeemmmm jadi seorang cekgu mmg tugas mulia mendidik anak bangsa... tabik cekgu....

HEROICzero said...

hai akak...

keh3x!

=)

yana lyana said...

abadi romeo ;

betul tu..harap-harap peragut kat luar sana dah serik nak buat keje terkutuk tu lagi kan..

hehehe kite tak pernah tampar murid tau..tak sampai hati..huhu

yana lyana said...

arjuna.inc ;

model?

uhuk2..tersedak tetiba..hehe

yana lyana said...

mknace ;

hehehe :p

yana lyana said...

nanie ;

anak murid nak tolong bawakkan, nanie?
memang takde maknenye..:(

yana lyana said...

rara ;

ala malu lah macam ni :p

yana lyana said...

afzainizam ;

hehehe jangan lah tabik..rasa macam askar pulak..hee :p

yana lyana said...

heroiczero ;

hamboi3....:p

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com