Followers

Pages

Monday, January 31, 2011

cikgu ayu


Assalamualaikum.

Aku selalu perasan ketika masuk Tingkatan 4 Cantik untuk subjek Landskap, ketika diorang tengah buat-buat kerja angkat-angkat tanah, cantas-cantas dahan tu kan..ada dua tiga anak murid aku selalu sangat nyanyi lagu Cikgu Ayu. Pastu mengada-ngada panggil aku Cikgu Ayu. Aku buat tak reti je. Tapi kalau dah kelas Landskap setiap hari ada, maka setiap hari lah aku jumpa murid-murid 4 Cantik tu, maka setiap hari juga lah aku dengar diorang nyanyi lagu Cikgu Ayu tu kan. Maka aku pun naik hafal. Yang intro je la bukan full song. hehehe.

Lalu tergerak lah di hati mahu tanya, diorang reka ke lagu Cikgu Ayu tu?



Eh Cikgu Ayu ni..manade reka...lagu tu memang ade la..cikgu yang tak tahu..


Ohhhhh...eh?


Tidaklah pernah aku mendengar lagu Cikgu Ayu tu sebelum ni. Kau pernah? Tiba-tiba rasa macam hidup kat dalam gua tak tahu perkembangan hiburan. Ewahh..hahaha..
Ni ha lagu Cikgu Ayu tu. Setiap kali Landskap i dengar lagu ni ok. Tapi versi suka hati dari anak murid aku. Rasa nak nangis teresak-esak sebab macam ANAK MURID AKU TAK TAHU NYANYI LAGU LAIN KE HA?? heeee :p





MULA-MULA FEELING JE EH DIORANG PANGGIL AKU AYU SIAP REKA LAGU LAGI? RUPANYA LAGU NI DAH SEDIA ADA. CEHHH BARU NAK PERASAN HOT TAU.


kekekeke :p




3 butterflies concerned.:

4feet8 said...

erk, saya pun baru pestime dengar..
oo ada ke kumpulan khalifah nih..?
ekeke..
saya rasa, memang dorg nak tujukan buat cekgu kot..hehe..

e m a r o z a i n i said...

cikgu ayu sebab cikgu die ayu laa.hehe.ayu2 gitu.sweet!~

Anonymous said...

wah cikgu ayu. hehhe. esok mau belajar ape cikgu?

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com