Followers

Pages

Saturday, January 15, 2011

every week i balik...kau hado?


Hehehe..
Tajuk habes gangster dah macam nak carik gaduh je kan..:p Tapi memang betul ohh. Setakat ni memang gigih la aku balik Seremban setiap minggu. Tak pernah miss lagi. hee
Tapi next week ada hari ganti sekolah pulak terpaksalah stay je kat Gemas tu. Dan ahad maybe aktiviti membersihkan rumah baru akan dilancarkan. :)

Yeay yeay tak sabar...yeay yeay...hahaha..:D




Petang tadi keluar minum petang dengan adik-adik. Aku suka minum teh tarik. Kalau lama tak minum mesti rasa rindu sangat nak keluar ngeteh dan order teh tarik..haha. Tapi setakat ni tak pernah lagi tak minum teh tarik dalam tempoh yang lama. Kalau minum pagi kat kantin sekolah, mesti teh tarik terus zass keluar dari mulut aku untuk order. hehehe :p




Kata minum petang tapi terorder char kuey tiaw tiba-tiba. :p
Tak lah lazat mana pun. Udang je yang lazat berjuicy...boleh? heee...




Semalam adik pergi interview untuk kerja kat AmBank. Kelakar pulak aku rasa. hahaha..Tapi memang terpaksa cari kerja sebab sekarang ni pengambilan masuk ke IPT start bulan september. Lambat gila.




Ehem ehemm. Spek bau kedai laa. haha. :p




Ohh ini memang si rabun yang selalu tak sedar diri. :p
Nak masuk minggu ketiga persekolahan dah. Penat dia jangan cakap lah. Rasa macam nak tertanggal kepala lutut aku ni. hehehe..Kadang-kadang tu bila aku masuk kelas untuk subjek yang aku tak berapa power, memang terus blank kepala hotak aku weh. Entahlah pesal tah. Padahal tajuk senang je. Tajuk sensory organs (deria) tingkatan 2 je pun. Maybe sebab aku pun terpinga-pinga lagi kena ajar sains tiba-tiba kan. Ajar kelas paling akhir pulak tu. Aku ajar kat depan,diorang main kat belakang...haa stok denda mak tiri la aku bagi kan. :p
Memang mendapat lah budak-budak tu.

Eh tiba-tiba cerita pasal sekolah pulak ni ape kes. Sorry lah entri aku sejak dua menjak tiga menjak ni macam takde hala tuju je. ( Cehh padahal dari dulu memang semua entri ke laut..hee)



Thanks sudi baca belog ini. :)
Bye.


6 butterflies concerned.:

4feet8 said...

tensen betul, kalau kiter ngaja kat depan, dorang boleh baling gasing belakang kelas. rasa nak suruh berdiri atas kerusi jer..hehe..

Browacana said...

hehehe..[speeches a.k.a speechless] :p

Anonymous said...

memang entri ko le laut la nana. meh aku tambah. entri ko ke laut cina selatan. heheh

Taufan Bin Ribut said...

jalan2 cari makan...

Taufan Bin Ribut said...

singah je ke......huhuhuhu......

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selamat Tahun Baru Dengan Azam Baru
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Assalamualaikum... Maaf lama kami tak ziarah blog kamu..

farah shamira nak buang kelaut china selatan tak patut tuuuu....

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com