Followers

Pages

Sunday, June 12, 2011

welcome kerja byebye cuti

Assalamualaikum.


Sudah terbaring di atas tilam pun gedik mahu update. Apa pun bolehh. Hehe...
Aku baru lepas memasukkan segala mak nenek dokumen,gambar,folder2 kerja dan lagu ke dalam hardisk baru.
Ehem.
Masuk je rumah sewa tadi dah terletak elok je hardisk baru atas meja aku.
YES!
Masa untuk mengemaskini netbook yang tak sedar diri.
Dah la kecik,banyak pulak tu isi kandungannya.
Termengah-mengah je dia bila aku nak buat kerja...hehehe...
Sambil transfer2 dokumen,haruslah aku mengemas baju.
Lipat itu,lipat ini,sapu situ,pasang cadar sini..2 minggu kena tinggal uols..haruslah tiba-tiba penghuninye menjadi rajin kan.
Hehehe...



Esok sekolah.
Nak mengajar apa esok ye...Murid-murid datang tak agaknya eh?haha :p


Ok dah.
Jom tido sekarang.
Esok kerja!


Bye.



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 butterflies concerned.:

mUnie UncLe hUsin said...

welcome back cikgu!!!

butterflyana said...

thanks back cikgu!!!


hehehe

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com