Followers

Pages

Thursday, July 5, 2012

Boleh tak kaki saya tetiba terseliuh?




Assalamualaikum.

Hari Selasa minggu depan ialah hari sukan sekolah aku. Sekali lah tu dengan aerobik 1 murid 1 sukan 1 Malaysia tu. So, minggu ni sangat sibuk dengan acara akhir sukan sebelum tiba hari sukan yang sebenar.

Semalam aku tak datang sekolah sebab bawak pelajar landskap aku melawat pesta bunga kat Putrajaya tu kan, so harini tugas aku untuk sukan ialah di bahagian lontar peluru. Entah macam mana pagi tu, masa semua tengah sibuk-sibuk, aku boleh terjatuh. Nak langkah longkang tapi mata ke mana kaki ke mana. Teruslah bedebuk jatuh. Kaki kiri aku masuk longkang tu. Sakit ok.


Terus berdiri, dah tak boleh nak jejak dah. Ah sudah.
Aku duduk rilek dulu kat kantin tapi masa tu kaki dah mula rasa tak selesa. Aku tak sedap hati terus naik bilik guru. Masa tu dah mula rasa tak boleh nak jalan. Confirm terseliuh ni. huhu...
Kat bilik guru, nasib baik ada cikgu yang pandai urut. Dia kata kaki aku dah masuk angin da. Dia pun urut-urut sikit. Bengkak dah mula nampak da. Adoi la..mengada-ngada sungguh la ko ni kaki. 


Habes sekolah terus terjah klinik. Malas nak tangguh dah. Doktor suruh tuam kaki dengan ais je. Dia bagi ubat tahan sakit dan tahan bengkak. Juga surat mc untuk esok. Takleh nak jalan ok macamane pulak i nak mengajar kan? Haruslah mc. :(
Esok ada lawan badminton mix bergu di sekolah. haruslah juga saya menarik diri. Hari sabtu ada program Pandu Puteri. Tu tak pasti lagi boleh pergi ke tak. Bergantung pada keadaan kaki ini.....







Doakan kaki saya cepat sembuh ye....



6 butterflies concerned.:

Ardini Humaira said...

semoga cepat sembuh :D

iffah imani said...

get well soon..

محمد حذوان بن حميدان said...

moga cpat smbuh..

4feet8 said...

semoga cepat sembuh..

Hani Shaklee said...

saya pun seliuh jugak hari tu..but now tgh healing process.. tapi saya musykil sebab tiap2 malam kat area ankle yg jatuh tu rasa sakit sangat tengah2 malam..xtau pasal ape..

but anyway, if u are interested to consume vitamin for your health,,please do contact me..thanx..

yana lyana said...

Thanks semua atas nasihat.. :)

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com