Followers

Pages

Tuesday, December 14, 2010

.Contest 'Kami Seiras'.


Assalamualaikum.
Masa untuk contest lagii. hehehe..

Setakat ini aku dah jumpa tiga orang wajah seiras dengan aku. Walau tidak dapat merasai nikmat mempunyai kembar darah daging tapi tetap dapat merasai tempias-tempias perasaan orang yang ada kembar apabila wajah juga ada persamaan. Pucuk dicita ulam mendatang apabila Cik Yaya menganjurkan contest kami seiras. Macam menarik je bunyinya kan. Sila ke belog beliau untuk maklumat lebih lanjut. :)




Saya suka blog The Chronicles Of Yaya kerana entri-entri dalam belog ini berkonsepkan santai, personal dan menghiburkan. Selain itu, belog ini juga menjadi belog kegemaran saya kerana layoutnya yang berwarna pink! Sungguh sedap mata saya memandang ditambah lagi dengan susun atur widget yang nampak sangat kemas dan tidak serabut. Setiap kali Cik Yaya update, saya sentiasa rajin tangan untuk kelik entri baru dan membacanya!


Gambar yang saya pertaruhkan ialah....







Taraaa!
Mula-mula nak ambik kawan facebook sebagai mangsa tapi tak berapa kenal pulak dia tu. Ingat lagi entri INI? hehehe..
Saya padankan wajah saya dengan kawan saya iaitu EMA. Bahagian yang paling ketara ada irasnya pada wajah kami ialah SENYUMAN. :)


Jom join contest 'kami seiras' ini wahai blogger semua. Dan i mahu tag AFIQ & EDY! :)
Kenapa i tag lelaki-lelaki belaka dan bukan perempuan?
Sebab..pemenang contest ni ada dua kategori iaitu lelaki dan wanita. Makanya untuk mengurangkan persaingan gitu..boleh? hehehe..Tapi kepada yang nak join silakan..kita meriahkan contest ni. :)


GOOD LUCK!


34 butterflies concerned.:

Cik Yaya said...

wah..thanks join dear..mmg seiras..pandai ye nk kurangkan persaingan...hahah..anyway tunggu bulan 2 nnti ye,,

wida said...

good luck..

~..UdadyaNNa..~ said...

hehe..mmg seiras!!! gOOd lUck dEar..(^_^)..~~

H A N S said...

wuwuwu..seiras la! maner nk cari org yg samer muker ngn sy yer? hahaha..cik butterfly, i link u to mine k :)

Telaga Putih said...

adeh~ xda chatbox ke? xjumpa pon..hohoho

cik helena said...

wow!sama lah!!

4feet8 said...

yana, gudluk.

Wirda Azurainie said...

good luck dear! :)

#cdmHA said...

iras betul... nice smile... good luck, ye dik... =)

Anonymous said...

semoga ko menang kali ni nana. hehe

waniey said...

dear...gud laek to u to...

Unknown said...

wah,
betol3 seiras la :)
gud luck

Unknown said...

adui..mana nak cari muka seiras..susah tu

yana lyana said...

cik yaya ;

hehehe mmg nak kurangkan persaingan..mudah2an i menang! hee :p

yana lyana said...

wida & cik princess ;

thanks! :)

yana lyana said...

hans ;

yeah sila lah link..lagi saya suka! hee
carik la sampai dpt baru merasai kenikmatan dunia..hikhik

yana lyana said...

telaga putih ;

alamak!
carik benda yg takde memang tak jumpa la..hehe
i memang tak letak chatbox..

yana lyana said...

cik helena ;

kann? hehe :)

yana lyana said...

nanie & wirdawahid :

Thanks! :)

yana lyana said...

umi ;

thanks..senyuman kamu pun nice juge..:)

yana lyana said...

mira ;

yess semoga!
doakan aku tau..hehehe

yana lyana said...

waniey & pijaz ;

Thanks! :)

yana lyana said...

edy ;

yang susah itulah cabaran..cewahh
hehehe

Unknown said...

Gud luck ok..hehe

yana lyana said...

shaheila malek :

thanks yer. :)

Anonymous said...

eh! samelah! gud luck dear :)

aJa said...

wa..gud luck :)

*aJa folow geng blog pink :)

dilaloveawi said...

dila tag awak lak kali ni:)
http://aryuuzaki.blogspot.com/2010/11/contest-manisnya-senyuman.html

Unknown said...

gud luck..^_^

yana lyana said...

mak dara, aja & misz jue ;

thanks dears. :)

yana lyana said...

dilaloveawi ;

thanks tag saya. :)

HadifaR_LoVe said...

Seiras tuh...gud luck (^_^)

yana lyana said...

hadifar ;

thanks!:)

cimi said...

eh,sama la. both masok kn3? :)
gdluck.

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com