Followers

Pages

Tuesday, December 21, 2010

tahniah..anda menang motor!!!


Assalamualaikum.
Hari ini terasa indah apabila aku menang giveaway lagi. :)
Nama aku tiba-tiba ada di situ sebagai pemenang beg sulam dari padang/bukit tinggi. Alhamdulillah.




Ha tu nombor 28 tu.  Shida pun menang juga..yeay! :)




Belog Edy memang terbaek dari ladang betul lah. hehe..Thanks Edy! :)


16 butterflies concerned.:

Hanis MY said...

tahniah juga! hari yg best kan hehe... mentang2 lah menang cabutan loteri eh silap bertuah...

Zuewairy said...

tahniah

-telordibasuh- said...

tahniah...pakcik pon nak menang jugak hahaa

MiszMaryaNe said...

warghh,
tahniah!
cik xpenah menang pape pun, huhu

butterflyana said...

hanis my ;

hari yang sangat best! hehehe
laen kali nak join main loteri eh silap cabutan bertuah lagi lah..

butterflyana said...

zuewairy ;

thanks :)

butterflyana said...

telordibasuh ;

wahhh pakcik femes komen di belog saya!!
hehehe :p

butterflyana said...

miszmaryane ;

thanks..ala ni rezeki masing2..mane tau lepas ni rezeki awak pula..:)

E.d.Y said...

tahniah k..tunggu hadiahnya nnt

Faiq Aiman said...

best tu mng..
mabruk !

Aimi Razman said...

tahniah you :)))

Aimi Razman said...

tahniah you :)))

butterflyana said...

edy ;

orite edy..thanks ok!

butterflyana said...

faiq aiman ;

mabruk? apakah itu?

butterflyana said...

aimi razman ;

ye ye..thanks ye you.
tak perlu post 2 kali..hehe :p

Faiq Aiman said...

mabruk = tahniah
:)

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com