Followers

Pages

Friday, December 17, 2010

Contest Manisnya Senyuman



Assalamualaikum. Jom kita nyanyi sama-sama,

senyum seindah suria 
yang membawa cahaya
senyumlah dari hati
duniamu berseri

ewahhh

senyum umpama titian
dalam kehidupan
kau tersenyum
ku tersenyum
kemesraan menguntum

ewahhh semua....

senyummmm....ha sekarang kau senyum sampai habes baca entri ni ok. :)

Kali ni kita join pulak contest manisnya senyuman. Puaslah aku beria cari gambar aku yang konon-konon manis tapi rupa-rupanya gambar kena beramai-ramai minimum 3 orang. heee




Kelik banner di atas untuk penerangan lebih pemahaman. :)
Dan aku memilih gambar aku bersama rakan-rakan ini ,




Bagi saya, senyum seolah-olah kata-kata cinta yang disampaikan oleh seorang sahabat kepada sahabatnya. Bermakna, kita sentiasa bercinta dengan sahabat kita supaya kasih sayang sentiasa erat hanya dengan sebuah senyuman! :)


Saya mahu tag : YAYA & NARD.
:)


16 butterflies concerned.:

.cik yaya. said...

toce2 tag yaya!! nanti yaya joinkan diri..jangan lupa segmen pecahkan ais pink yek

Un Phat Lee said...

gua pun kene senyum jugak ke?

hamzah ian said...

cantik korang eh.. keh keh

M a W a D D a H said...

wahh..memang manis pun senyuman...gud luck ya...:)

s.h.i.d.a said...

senyum sampai telinga~~ hehe good luck juge utk kamuuuuu <3

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

wah anak2 dara bergambar sakan yeee

mynewmenadieya said...

hehe,,tq2,,nnt sy join ok,,,
tgh dok pulun plih pic yg mnrk,,hehe~

butterflyana said...

cik yaya ;

hehehe..cepat join tau..tarikh last 20hb..good luck dear!

segmen pecahkan ice pink nanti i buat k. :)

butterflyana said...

un phat lee ;

ehh mestilah kena.
hee

butterflyana said...

hamzah ian ;

keh keh..jangan puji. kite malu taw. :p

butterflyana said...

mawaddah ;

thanks..hehe..:)

butterflyana said...

shida ;

habes senyum dah tu kalau sampai telinga..hee

thanks kamuu~
:)

butterflyana said...

baby ( mama & ariff ) ;

hehehehe sekali sekala mama..:)

butterflyana said...

nard ;

yeahh cepat nard cepat.pulun jangan tak pulun..hehe
:p

Aefa Aerisya said...

salam. thanks sbb sudi join contest.. all da best ya utk senyuman ni :)

butterflyana said...

aefa ;

most welcome dear.
:)

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com