Followers

Pages

Sunday, May 2, 2010

kenapa awak pandang saya? saya malu....



Kehilangan baby sangat dirasai aku sekeluarga.
Bersungguh-sungguh abah cari kucing baru supaya rumah tak sunyi sepi juga bermuram durja.
Aku siap search kat internet lagi mana la tau dapat kucing serupa macam baby.

Lalu akhirnya,,,
abah berjaya menemui kucing jantan sebijik macam baby.
:)

Kasih sayang sangat banyak dicurahkan.
Siap abah suruh abang bawak baby baru pergi cucuk vitamin dan vaksin di verterinar.

Di verterinar,
Semua orang pandang aku.
Aku pelik.
Mungkin aku cantik hari itu.
hahahaha
Rupanya bukan.
Diorang pandang baby yang kemas aku dukung.

Kenapa diorang pandang ye?

Sorang uncle kat situ bertanya...

"ini kucing gred apa?kucing siam ke?"

cehh aku mane la tau gred-gred ni..yang aku tau aku datang situ nak kasi vaksin kat baby.
Aku tengok sekeliling.
Ramai jugak yang bawa kucing ke verterinar tu.
Tapi semua kucing yang ada besar-besar, gebu-gebu, cantik-cantik.
Semua ada gred.

Sebab tu agaknya semua pandang pelik je.
Budak ni kucing tepi jalan pun nak bawak kasi cucuk vaksin..
hahaha ade aku kesah?


sama kan macam baby? :)

* bezanya kucing baru ni ekor panjang macam monyet..hehe..tapi nama dia tetap baby!



6 butterflies concerned.:

Wan Perlis said...

sy sayang kucing saya

sarah shafie said...

comelnya..kucing n tuan dia jgk..

Ismail Noh said...

kucing pun ada gred ea? yang grade itu dinamakan jenis kan? macam sian or parsi. ingatkan kucing is kucing je..

mini-kontest 'http://akuismailnoh.blogspot.com/2010/05/blogger-dengan-follower-20111.html'

Nabiel said...

hehehe~
sbb tuan kucingnye tuh kot~=P
kucen mmg ade grednye~
cbe tgk kt celah gg dia~hahaha
nway, bestnye dpt jdi kucen tuh..
kne peluk~ekeke..:P

nn said...

eii. asal kucing pun kena diskriminasi ni. isy isy

butterflyana said...

diskriminasi apa?

INI BUKAN DISKRIMINASI

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com