Followers

Pages

Tuesday, May 25, 2010

awak pandai berlakon?



semasa saya darjah dua dulu,
adakah guru saya risau jika markah peperiksaan saya macam saya ialah murid baru belajar sehari?

saya risau sekarang ni.
mungkin teknik juga strategi pengajaran saya kurang cun dan tidak mencapai tahap pemahaman medula oblongata murid?

tapi kenapa mereka sangat pandai mengaburi saya dengan dapat menjawab soalan semasa dalam kelas?
sungguh pandai mereka berdramatik.

saya tak patut marah sebenarnya.
sebab saya memang tak marah pun.
cuma runsing.

RASA NAK SEKEH KEPALA LUTUT PUN ADA.




3 butterflies concerned.:

ASaDa RyutaRo said...

hahahaha.. cmna plak tu?

kena bg latihan seumpama dalam exam jugak kot kat murid2 tu..

Hafiz Ismi said...

sekeh je kepala lutut mereka~

faqhrule said...

kena buat kajian tindakan la macam tu yana!

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com