Followers

Pages

Sunday, December 19, 2010

gorgeousnya awak!



Assalamualaikum.
Aku baru balik dari kenduri di rumah wan. Alhamdulillah wan telah selamat tiba di KLIA semalam. Sebanyak 5 buah kereta konvoi ke sana untuk menyambut ketibaan wan, pak long dan mak long yang telah selamat mengerjakan ibadah haji. Nanti i buat entri khas untuk itu ok. :)




Balik je rumah, bersihkan diri, terus aku online. Ada tagged post dari ARKED LUNA  kat facebook. Oh lupa nak cerita. Haritu aku ada join giveaway dari arked luna ni. Hadiah untuk giveaway ni ialah handbag coach berharga RM 179. Wahhh mana aku tak teruja kan lagi-lagi melihatkan gambar beg yang gorgeous gila tu. Terus tanpa berfikir panjang aku pun join giveaway tersebut.





Lalu dengan takdirNya, rezeki aku memang di situ. I menang uols..i menang! Haha over macam menang anugerah pelakon popular. hee :p Alhamdulillah.
Aku memang jatuh cinta sangat lah dengan apa-apa jua beg coach entahlah kenapa.  Ingat lagi tak entri COACH PINK ni? Mungkin ada dadah pada design setiap beg coach tu sampai aku tak tertahan-tahan nak memilikinya. hahaha :p




Inilah rupa paras beg giveaway yang sangat jelita di mata aku. Dan tak sangka pulak berjaya memilikinya dengan percuma sahaja. Suka tau. hee
Nak senyum sampai telinga lah macam ni.
:))


12 butterflies concerned.:

s.h.i.d.a said...

waaa tahniah2..boleh pinjam?? hehe

ada mokhtar said...

wah bestnye... jeles! jeles! hehehe..
boleh pinjm r nnt ek =)

Anonymous said...

wah. hebat la ko nana. confem GORGEOUS gile ko lepas ni. hakhak. elak aku tak kenal ko je. hehe.

Wonderful Life with Mary Kay said...

Waah.. jeles...

me follow you becos of the simillaritiies between us..

yana lyana said...

shida ;

hehehe thanks. tak boleh pinjam! hihi :p

yana lyana said...

ada mokhtar ;

mesti jeles sebab beg tu pink kan?hehehe :p

yana lyana said...

mira ;

ala takkan la aku pun ko tak kenal?sure kenal punye cuma ko akan bangga sikit la sebab nanti aku dah ada gaya datin.

hehehhee :p

yana lyana said...

liza ;

thanks sudi follow saya. :)

Unknown said...

wah , tahniah you :) if ada GA or contest lg jgn lupa invite me teehee :)

Unknown said...

fewit-fewit... muahaha~

yana lyana said...

aimi razman ;

hehehe thanks.
orite! kalau ada GA yang meletop macam ni i ajak u k. :)

yana lyana said...

yunie ;

wiwiwitttt..hahaha :p

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com