Followers

Pages

Wednesday, December 23, 2009

i kerja anti rasuah



Bila hari dah makin tiba,
mulalah aku rasa ilmu yang aku ada tak cukup banyak untuk aku sampaikan kepada anak murid.
mulalah aku rasa diri aku tak cukup lengkap ciri-ciri sebagai seorang guru.
mulalah aku rasa gelabah tiba-tiba lupa macam mana nak guna set square t square semua tu.
makin gelabah bila eh autocad macam tak pernah tau apa-apa pun?

macam mana nak pastikan bubble ada kat tengah-tengah bila buat amali ukur aras, ukur kompas segala ukur titik pindah ukuran datum pandangan hadapan tu?

ha tapi kalau suruh ajar step digging bola aku reti la..hehehehe
boleh volunteer jadi guru pengiring bola tampar kalau ada kejohanan sukan. :p
juga amali membancuh konkrit ke sebab macam dah pro masa buat psm dulu even tunggang terbalik bacaan kekuatan mampatan konkrit aku apa ada hal. hahaha

walaupun mendapat pujukan dari ayahanda masa hantar ke kuantan nanti boleh pergi cuti-cuti.
fraser hill?
sejuk mana pun fraser hill tu aku rasa tak dapat lawan perasaan dalaman yang sejuk menghadapi hari kejadian. ishh macam parah je aku ni. hee annoying sungguh ko yana!




* aku bakal menyepi dan duduk di luar arena internet untuk tempoh yang lama jadi jangan kata aku sombong tak balas komen okay :)





11 butterflies concerned.:

hisham said...

insya allah ilmu tu sikit2 die dtg dan u leh la mngajar..tk cre

Rashid said...

hmm hmm... tengok gaya bakal jadi pemimpin ni. kan..

paraxixth said...

lu dah sampai kuantan ke syang?

yana lyana said...

hisham : thanks, insyaallah

yana lyana said...

rashid : kan? :)

yana lyana said...

paraxixth : esok pegi..goodbye

faqhrule said...

posting mana?

acap2405 said...

cikgu jangan mengelabah cikgu..
tak bagus untuk populariti woo..

Anonymous said...

Heya i am for tһе first time here. I found thiѕ Ьoard and I in finding It truⅼy useful & it helped me out
a lot. I'm hoping to offer sоmething back and aid otheгs like you helped me.

more info herе : Should Fixing Encryption Software
Taқе 8 Steps? & The Ɗangers Of Нow To Encrypt A Password For Frеeіng Too Much

Anonymous said...

Hey therе! This post couⅼd not be written ɑny better!

Reading tһrough this post reminds me of my prevіous room mate!
He always kept talking about this. I ᴡill forward thiѕ write-up
to him. Fairly certain he will have a good read.

Thanks for sharing!
view it : Here’s How To Lock Files Like A Professional

Anonymous said...

you are in reality a just right webmaster. The web site loading velocity is incredible.
It seems that you are doing any distinctive trick.
In addition, The contents are masterwork. you've done a fantastic task on this matter!

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com