Followers

Pages

Friday, December 18, 2009

theraphy emosi



Salam Maal Hijrah 1431H


Dah lama rupanya aku duduk di rumah setelah berakhirnya sebuah episod perjuangan.
hari-hari aku tengok perubahan dalam diri sikit demi sikit. 
hari-hari aku berdoa untuk ditunjukkan mana yang benar dan disedarkan mana yang salah.

distraktor kita ada di mana-mana.
aku tak menangkan diri aku dengan mencari salah orang lain.
im trying to adapt myself
cuba mengasihani diri sendiri supaya orang lain tak perlu susah-susah buat begitu.
supaya persepsi antara kita semua indah sahaja.


cukuplah theraphy emosi untuk kali ini.
aku bukan menjual cerita cz i know people wont listen.
i jz expressing my feeling with kata-kata sampah sahaja.
lebih baik jangan berkonfrantasi. 




* selamat tahun baru! :)





8 butterflies concerned.:

paraxixth said...

apa yang kau taip gua pun pening

yana lyana said...

paraxixth kau memang lampi

zack zukhairi said...

jiwa-jiwa sungguh ayatmu. hehe. chill my fren. hidup jgn tension2. rugi.

Anonymous said...

aku pun pening
jadi esmosi plak tetiba aku baca
haha

yana lyana said...

zack : hehehe saya bukan tension la jgn slh sangka :)

yana lyana said...

ah fatt : apakah itu esmosi??

hehehe

paraxixth said...

see see see..ramai orang pening dengan pendekatan lu kali ini

yana lyana said...

ohh i dun care!

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com