Followers

Pages

Friday, December 11, 2009

kecantikan buat 'diva'


Petang tadi aku berjogging.
Aku rasa tadi sangat better than before.
Sebab aku berjaya buat sampai empat lap.
Even ade stop-stop tapi tetap muka merah dan badan basah.
Aku puas hati.
Yess banyak terbakar lemak aku nih..kataku dalam hati.

Tapi.


Harapanku hancur pabila tadi makan sefamily kat luar.
Makan banyak tak ingat dunia.

Yong tau fu.
Tahu bakar.
Ikan pari bakar.
Sotong kangkung.
Roti bom.

Takkan aku nak tolak semua tu?
Lepas makan terus rasa menyesal.
hahahahakk. :p


* ye baiklah esok mula bersemangat untuk jogging lagi.



10 butterflies concerned.:

notso_violet : seindah bunga seri pagi said...

wah blog makin cun macam tuan die hee.

nana kite tgk nana ok jer. xdela gemuk pon. cantik dah tu. kurus sgt pon x cantik huu.

paraxixth said...

kalau lu nak tahu...lemak bekalkan 2x gandar tenaga dari protien.

sila gunakan sebaiknya.

Anonymous said...

haha
blh plak menyesal makan ya

yana lyana said...

ana : heee awwww tapi aku mkn sgt byk so kena jogging jugak.

p/s : pe rahsia kekal selimmm?hehehe.

yana lyana said...

praxixth : kadang2 lemak aku tak terguna sebab tabiat makan yang berlarutan.

tq sudi terjah sini aku intai blog ko tapi tak sempat nak tinggalkan komen.nanti ok.

yana lyana said...

fatt chin choy : mulut je kata menyesal tapi perut puas sebenarnya.
hahee

paraxixth said...

sudah komen bukan?

yana lyana said...

ye sudah paraxixth.

jangan biarkan ia berakhir di sini.
mari sentiasa mengomen! :)

notso_violet : seindah bunga seri pagi said...

rahsia kekal selim?
rahsia dalam selimut kite tau la haha.

Melz said...

pergh.. 4 lap .. penat uh haha

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com