Followers

Pages

Sunday, December 6, 2009

caring daring


aku dilahirkan dengan penuh rasa sayang terhadap binatang. tak tau lah kenape. tapi yang pasti sejak dulu lagi aku suka pada binatang-binatang yang boleh dibela. :)

arnab la, hamster la, kucing la. rasa geram je nak pegang-pegang. maybe tu dah memang sifat semulajadi aku. kalau makan kat kedai makan, kan biasa kita tengok kucing mengendeng-ngendeng kat kite mintak makanan kan? aku suke! hahaha. orang lain sibuk halau sepak pukul kucing tu, aku pulak biar kan saje dia mendekati aku. dapat pulak kucing yang comel and bersih, lagi lah aku suke. hehehe. :p

jadi disebabkan itu maka aku membela seekor kitten yang comel bernama BABY. bukan setakat comel fizikal tapi juga comel tingkahlaku. hehehe.

kucing ialah binatang kesayangan nabi yang juga ada perasaan. aku pernah nampak kucing menangis sebab aku mandikan dia bukan dengan air suam. kesejukan lah dia pastu merajuk tak nak dekat ngan aku. hahaha! seriusly sangat sweet. :))







act entry ni khas buat si dia yang jauh di sana. Baby ni aku adopt masa study week aritu. pahit getir final exam semua disaksikan baby. huhuhu. jadi si dia ini juga pernah merasai suka duka menjaga baby. hehehe...

to si dia...
semoga kerinduan kamu terubat. :)
bukan saja baby rindukan kamu tapi saye juge. 


* seisi keluarga aku menerima seadanya kehadiran baby sebagai anggota keluarga baru. heheheheee~




6 butterflies concerned.:

zack zukhairi said...

waaa....so sweet. :)

Unknown said...

ala.. rse nk fly gi seremban skrg jugk!!!!
isk2x...

miss u both...

acap2405 said...

saye suke kucing tapi takleh jaga dier..
sebab saye alah ngan bulu dier..
T_T
dulu bela ikan mati kene letrik..

yana lyana said...

zack : awwwwww.hehehe. :p

yana lyana said...

yunie : haloh2 jgn camtu.nanti dah dpt lesen kete dtg umah i ye. :)

yana lyana said...

acap : ala kesian.bela ikan laga la xyah guna oksigen2 sume tu.hehe. :)

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com