Followers

Pages

Friday, December 18, 2009

dari mata turun ke hati


Sekarang  monocular vision aku sungguh terang. :)
kata orang pakai cermin mata kita nampak lebih educated tapi bagi aku tak. sama je. cermin mata tak menggambarkan tu semua. lagipun bila aku pakai spek nampak tak cantik lah bahahaha...:p

Petang tadi aku ke kedai cermin mata di kota seremban. tapi bukan nak buat spek sebab spek aku yang sedia ada dah layak bagi title masing-masing dah. ada yang takde bingkai ada yang kaler pink ada yang kaler oren tapi semua pakai time dalam bilik kuliah je.

Tadi aku beli contact lens tapi colourless saje bukan biru, kuning atau coklat hazel sebab aku sedar aku ialah melayu tulen. (hahaha padahal budget tak cukup)


ohh begitu...ohh begini...


Penerangan cara memakai contact lens yang macam ceramah motivasi. gila lama penat aku tunggu padahal dah faham dah cara dia macam aku tak faham lagi. huh layankan jer. (-.-)

" kenapa u nak pakai contact lens tak mau pakai spek saja kan lagi senang?"


" saje je auntie, pakai spek i tak selesa la..i nak mengajar nanti.."

" ohh u cikgu?" terus dia tabik aku tapi takde la spring.

" hormat cikgu! " 

tiba-tiba je kan. aku senyap je la terkesima. hahahaa :p

Okay lepastu makan. petang-petang patutnya jogging bakar lemak tapi petang tadi menambah lemak.





Dapat pulak roti planta ngan air teh tarik di kala hujan-hujan sedikit tadi lalu menampakkan pipi dah gemok sikit. okay fineeeeee.


* siapalah yang cipta contact lens memang ciptaan yang canggih!





8 butterflies concerned.:

paraxixth said...

erk..gua tak pernah tabik cikgu. lu tak nampak cikgu kalau x pakai spek.

baik lu pakai spek. shades pun oke

yana lyana said...

oh iye? ko pakai spek knape tak nampak mcm cikgu pun..

musykil

nabila said...

cantik la akak ni. =D

yana lyana said...

adek nabila dah makan? :p

nabila said...

klu puji bole blnja mkn ke?hehe =D

faeznaem said...

hahahaha~ ape laa.. baek exercise cepat.. bakar sume lemak lemak yang tertinggal.. hilangkan kulit yang mengelemeh.. *euww*.. sebab mesti kat sekolah nanti.. kene buli ngan cikgu senior.. suwh handle aktiviti sukan n mcm2 lagi.. hahaha~

yana lyana said...

ooo berani la cikgu senior nak buli saya macam lah kuat sangat

tak payah suruh handle aktiviti sukan saya yang volunteer nanti sebab saya kan aktif :)

faeznaem said...

huhuhuuhuhuhu~

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com