Followers

Pages

Tuesday, December 1, 2009

gadis kfc hawt


Aku rasa cuti lama-lama macam tak berbaloi dan semakin menambahkan berat badan. cuti kejap-kejap pun rasa macam lagi tak berbaloi sebab tak puas rest kat rumah.

manusia manusia....memang tak pernah puas.
hehehe.

menghabiskan masa menonton wayang cerita gempak-gempak pun misi dah selesai. cerita new moon best tapi kenapa aku rasa cullen dah macam tak macho sangat. yeahh biskut Jacob itu lagi macho selepas berambut pendek. i likee. heeee~




masa aku nak beli apa yang patut kat kfc, tukang sambut order aku tu perempuan. mekap bukan main lagi. blusher mengalahkan si opera cina, lepastu mekap mata macam kau nak pergi bersanding kejap lagi. kebanyakan kfc aku pergi mesti pekerja dia mekap tebal-tebal camtu kenapa eh? okay lah takpe aku tak kesah pun sebab cantik jugak kadang-kadang tapi kenapa muka kau dah macam kau sembelit lima hari tak reti nak senyum.

aku order snack plate pastu aku mintak ayam bahagian thigh ngan drumstick. aku rasa dia angguk, malas la aku nak ulang-ulang. tiba-tiba dia bagi bahagian lain yang kecik pulak tu. aku cakap la eh saya tak nak bahagian ni boleh tukar tak. dia pun macam nak marah cari bahagian yang aku nak tu.

takde lah, katanya. (muka ketat)

aik nak marah pulak tu bukan kerja kau ke? kataku dalam hati.

takpelah bagi yang original pun takpe aku cakap. dia pun laju je ambik ayam tu. muka tak boleh blah. nak kerja ke tak nak dikk?? adik ke kakak aku pun tak tau. sebaya kot.

kalau order set snack plate sure la dapat air sekali kan. nama pun set. tapi dia boleh tanya nak air sekali ke?
hadoii amende la dia ni kerja kat situ tapi tak tau. kalau tak tau aku takdelah kesah sangat tapi muka kauu...ya ampunn macam ha*amjadah juadah.

kerja kuli kfc je belagak macam owner kfc. meluat. wekkkk!


* sepupu aku yang dah beranak satu makin selim pulak. aishh ai tergugat! hehehe.




3 butterflies concerned.:

notso_violet : seindah bunga seri pagi said...

tak suka ah new moon tak suka. nana pegi geng ngan pidah tu. hehe gurau jer :p

eh nana memang klu mintak snack plate die akan tanya nak air ke tak. sebab klu nak tambah air tambah harga lagi. Dinner plate pon macam tu klu tak salah lah.

Tp kan jarang la jumpa pekerja kfc yg muka ketat. len kali cari cashier yg lelaki jer hehe.

yana lyana said...

eh yeke dia memang tanye nak air ke x?setau aku,dia akan tanya nak air ape ade la..huhu
ntahla ana..hehehe

nnti line up kat cashier lelaki je la.panjang pon takpe.
heeee~

daiaziz said...

nak kfc 1..=p

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com