Followers

Pages

Wednesday, December 9, 2009

sayangilah warga tua


petang semalam plan mahu berjogging di lake garden.
pastu tak jadi.
pastu pergi giant menghabiskan masa petang.
kat giant, tetiba ternampak bekas kekasih punya adik.
eh bukan ternampak tapi memang nampak.
lalu sebelah-sebelah lagi.
aku senyum bukan main manis lagi kat dia.
tapi tiba-tiba dia buat-buat tak kenal.
buat-buat tak nampak.


apakah?


ewah macam aku heran sangat kat ko.
muka kalau cantik takpe.
tak sesuaii la ko nak belagak diva camtu.
kalau kau kakak takpe lagi ni kan aku lagi tua?
tua tua aku pun masih cun dari ko.
takde nak sombong-sombong tak tentu pasal haih.


* senyum itu sedekah. jadi senyum lah pahala pun dapat free kann. :)



8 butterflies concerned.:

acap2405 said...

aiks..
saper warga tua kat sini..
hohoho

tak baik tau panggil diri sendiri tua..

yana lyana said...

hehehe.
tua daripada budak tu je.
bukan tua bangka..hahee :p

Anonymous said...

beri senyuman tu kat aku plak
hehe

Cheese Monster said...

tua itu emas negara.yeake? huu

yana lyana said...

fatt chin choy : ceh mati2 aku ingat ko cina..heeee.

yeah senyuman kambing buatmu..nahh :))))

yana lyana said...

hbz : ye..semakin tua semakin berharga!

paraxixth said...

time jog sebelah..ko tahan kaki die..nnat die jatuh...haha

yana lyana said...

yess memang tu dalam fikiran aku!
memang ade kimia.

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com