Followers

Pages

Monday, December 14, 2009

kalau hati dah rasa meluat


Tadi ber ym dengan kakanda yang tengah bekerja di sekolah....




Siapakah yang aku maksudkan tu.....?
*teeeeeeeet*
ade aku kesah kalau dia baca? :p



12 butterflies concerned.:

notso_violet : seindah bunga seri pagi said...

haha comel jer fahmi mengadu lapar kt nana. dulu fahmi selalu sakat nana kan. skang ade lg tak?

fahmi jd cikgu jugak ke nana?

butterflyana said...

eh aah kan dulu dia slalu buli-buli sekarang pun same je. hehehe

ingat tak kite maen basketball kat rumah ko? :p

takla pami bukan cikgu dia juruteknik komputer kat skolah area pd.

nazrin zaidi said...

tutur

butterflyana said...

nazrin : ko ahli nujum?

mUnie UncLe hUsin said...

owh hoho...
entry tekad gle ni..
ape kes yna?
cam taw jek sape "bangla" tu.
hahaha...

butterflyana said...

yunie : well u know me..teeeeet. hehehe takdepape la kamu cuma rasa meluat tu tibe2 dtg. :p

nazrin zaidi said...

bukan.

cuma tahu itu tutur.

notso_violet : seindah bunga seri pagi said...

ingat2 haha. sonok je la dulu2.

sape yg seblah fahmi tu? kte kenal x eh?

butterflyana said...

nazrin : saya sungguh meragui siapakah anda.

butterflyana said...

ana : kamu kenal..tak cam ke gamba tu?

sayefaez said...

nazrin merupakan anak watan berek polis.. hahaha~

butterflyana said...

naim : bahahaha sungguh seronok permainan ini

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com