Followers

Pages

Friday, September 3, 2010

seronok ke tak seronok ke tak


Salam semua.
Amboi, Meriah nampak rumah semua orang.
Yela, anak-anak di perantauan semua dah pulang kan, cuti sekolah pun dah bermula.
Tinggal seminggu ni bahang raya mula terasa.
Seronok !
Aku jadi makin seronok sebab anak murid aku tak lupa wish Salam Aidilfitri.
Aku jadi makin beronok sebab kekasih hati dah berada di Seremban walau tak jumpa hari-hari aku tetap suka sebab dekat. ;)
Aku jadi makin beronok-onok sebab aku dengar cerita dah boleh tahu aku posting mana pertengahan bulan ni !
Bertambah onok lagi, tahun ni aku kena ganti puasa dengan bilangan hari yang sangat sikit.hahaa ni tak boleh belah.
Onok bertambah lagi sebab dah masuk bulan 9, bulan depan konvo..yeay ! Lama tau tunggu.
Apa lagi onok yang ada?
Tu je kot setakat yang ada di fikiran. :)

KESIMPULANNYA, SERONOK !

Tapi ada satu tak seronok tadi,
Adik kss ajak berjalan-jalan di bazar sekali la tu dengan kss.
Tapi masa tu dah pukul 9, nak datang ambik pukul 930 mana sempat nak bersiap dah la tak mandi lagi tau. :p
So tak jadi ikot dan boleh tengok cerita Janji Kekasih kat rumah.
Tapi hampehnya, ending cerita tu tak best langsung !
Tak seronok.


Percaya tak jam ni aku beli dengan harga sepuluh sen sahaja? ;)



7 butterflies concerned.:

naniE said...

saya tak percaya harga dia seposen..hehe..

Nabiel said...

euuwwww~
tak mndi~lalalala..
slmt hari raye~awl lagi ke nk bg ucapan?hehehe

inaaa. said...

wowwww.bia betul??
nak jugak.
tp nak 2. kira doposen la kan?
theee :P

butterflyana said...

nanie n ina,

percayalah.memang harga dia seposen jer sebab saya beli one item kat kedai tu.heee

butterflyana said...

nabiel,

awal lagii.reject2!!

s h i z u k a said...

betoll ke kmu pasal tau kt mne posting tu? sbb yg sy tau dak2 dpli mmg tau dlm hjg bln ni..

butterflyana said...

kemba,

saye pon tak sure sebenarnye.juz dengar2 camtu je.
budak upsi ngan utm yang bagitau.
kalau betul alhamdulillah.

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com