Followers

Pages

Saturday, September 4, 2010

kenang cikgu dalam doamu


Early morning. I wake up....
feeling Beritni Sepias.hikhik

Aku dapat sms dari anak murid 3 Maju.
Eh bukan sms tapi mms sebenarnya.



Cikgu semalam hari jumaat cikgu teke ade ape kat sekolah. kalau cikgu sayang saye cikgu mesti tahu.

Erk?
Kena jawab betul-betul ni.
Kalau salah maksudnya aku tak sayang? hahaha

Erm..ada majlis khatam quran kan...( aku balas )

Betul cikgu. saya sayang cikgu sbb tulah saya hadiahkan gambar. cikgu simpan ye.

Ye baiklah. hehehe..
Baru darjah tiga dah pandai mms mms semua.
Aku layankan je tapi idok ler aku menghadiahkan gambar aku kan. hee


* Hari ini aku berbuka puasa bersama rakan-rakan sekolah rendah. yeayy!




7 butterflies concerned.:

hamzah ian said...

lalala.. lawonye cikgu....

Pije. said...

ei.
sunyi agaknye budak tu.
kemain siap ngadiahkan gambo bagaai.
heee

inaaa. said...

budak tu syg cikgu dia la.
dapat cikgu yg cun dan hot ouh.
selalu dapat cikgu bedah yg tua dan garang mcm mak tiri.
:p

butterflyana said...

hamzah,

aww jangan puji.malu maluu.

butterflyana said...

jajah,

bukan sunyi tapi rindu agaknya.
aku nak hadiah betul2 dia bagi gamba pulakk.cis

butterflyana said...

inaa,

hahaha tapi cikgu ni kalau tengah marah jadi macam cikgu bedah jugak. :p

naniE said...

sweetnya..

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com