Followers

Pages

Thursday, May 17, 2012

Selamat Hari Guru!



Assalamualaikum.

Selamat hari guru buat semua cikgu yang pernah mengajar saya terutama cikgu-cikgu dari SK Temiang, Seremban. SMK King George V, Seremban dan SM Teknik Tuanku Jaafar, Seremban. Serta tak lupa juga buat pensyarah-pensyarah yang boleh juga digelar sebagai guru kerana pernah mendidik saya dan juga kepada semua guru-guru di Malaysia :)

Terpaling istimewa buat emak saya, kerana dari saya kecil sehingga ke saat ini beliaulah 'cikgu' yang tersangat  banyak mengajar saya erti kehidupan.

Tak lupa juga buat rakan-rakan seperjuangan yang sama-sama berjuang sehingga kini bergelar seorang cikgu. :)


Hamboi. Ucapan kemain macam nak buat salam perantauan je kan. haha..:p
So semalam ialah hari guru dan telah selamat disambut dengan meriahnya. 







Ini ialah Cikgu Liana semasa hari guru. :)
Ehem. Anugerah guru paling anggun bergaya masih i pegang ok. :p








Ucapan sms dari Menteri Besar Negeri Sembilan, Tok Mat kitee. :)








Dan ucapan yang paling dicintai. Boleh? hehe.. :p



Nanti i cerita pasal sambutan hari guru di sekolah i semalam ye. Tungguu... :)





2 butterflies concerned.:

Mama Gee said...

Wahh chekgu paling anggun ya....
mmg sesuai title tu dgn yana :)

Mama Gee said...

eh lupa nk wish...

Selamat Hari Guru juga buat Yana..

jgn garang2 sgt ya chekgu! :D

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com