Followers

Pages

Wednesday, March 23, 2011

she did it!



Assalamualaikum.

Masa aku cuti sekolah haritu, adik habes berdebar dah sebab dengar cerita result spm keluar ketika school break tu lah. Last-last bukan. Naik cuti baru result keluar. Siap mimpi dia dapat 6A je. Maintain kan result trial dia tu. Aku cakap kalau dapat 6A pun ok apa. Banyak jugak tu. Mampu lah jugak buat kakak ni menangis terharu kann. hehe :p


Dan harini ialah hari itu. Hari yang paling ditunggu-tunggu. Semua pun menunggu. Aku excited sangat tunggu hari ni sebab nak tahu result spm adik. Dia je lah yang tinggal untuk buat aku sangat tertunggu mengenangkan masa depan dia.

Kat sekolah aku yang sangat jauh dengan Seremban ni, dengar cerita result boleh diketahui pada pukul 12.30 tengah hari. Hoi lambat sangat kot. Nervous tahu? Aku bajet adik pun dapat tahu lambat la. Aku stay kat makmal ict sementara nak tunggu kelas landskap bermula pukul 12.00. Sambil dengar radio, ada iklan pasal result spm. Result spm boleh check melalui sms.

Aku memang teruja lah kan. Terus call adik nak mintak angka giliran dia.



" Adik kat mana tu? "



Senyap.



"ooooo adik..."



"Kak...adik dapat straight A's..." (sambil menangis)



Terkesima.




Terkesima lagi.




" yeke dik?? Tahniah!!" (sambil tiba-tiba aku pun menangis)




Hahaha. Sebak ok! :')
Sebab aku tahu perjalanan dia nak berubah jadi murid yang rajin kat sekolah tu macam mana. Kalau tak memang tak la dia nak bersemangat buat latihan add math selalu, buat kira-kira akaun hari-hari, siap ajar tusyen melalui telefon untuk kawan-kawan dia. Memang berbaloi kenangan aku jadi kakak tiri dia suatu ketika dulu. (adik je yang tahu..huhu)









Tahniah adikku.
Semoga cerah masa depanmu....:')


6 butterflies concerned.:

s.h.i.d.a said...

tahniah untuk adek kamu..=)

bukanfarah said...

congrats untuk dia:)

Anonymous said...

oh. many many many congrates!

Unknown said...

sobsosb... terharu..
neway.. congrats kerna berjaya menjadi kakak tiri yang awesome..
hehe~

iNtAn sUfiNaz said...

nana...bagi pihak boleh yer...
congrates tuk azira...!!!!
very the boom laaa...
insyaAllah ada sesuatu yg cerah menunggu dia... ;)

H A N S said...

tahniah utk adik cikgu!! tahniah!!

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com