Followers

Pages

Wednesday, March 9, 2011

diary minggu ini



Assalamualaikum.

Minggu ni ialah minggu semangat!
Semangat sebab nak sambut ketibaan cuti pada minggu hadapan. hehehe...







Walaupun banyak sakit hati dengan anak murid, tapi tak pernah pun berkesan di hati.
Walaupun kenakalan diorang melebihi tahap kesabaran, tapi diorang still boleh skor untuk paper landskap yang aku ajar.
Walaupun aku rasa macam berat je nak bagi hadiah, tapi semangat juga nak beri penghargaan untuk diorang.
:)








Tahap kehadiran penuh untuk bulan Februari juga semakin meningkat !
Memang cukup membuatkan aku senang hati. Sebab kalau diorang banyak sangat tak datang sekolah, akan menyusahkan aku untuk buat surat amaran pulak. Amaran pertama lah, kedua lah. Uishhh banyak lagi kerja lain yang tak terbuat, nak tambah pulak kena buat surat cinta buatmu. Kirimm salammm ! hee
So, penghargaan macam ni aku harap dapat mengambil hati mereka, buat mereka lebih semangat untuk hadir ke sekolah setiap hari.







Ini murid-murid aku di tingkatan dua.
Semalam aku ajar diorang memasak. hehehe.. Memasak hidangan sepinggan lengkap iaitu mi goreng. Majoriti semua  lelaki, maka tahan aje lah melayan kerenah diorang.


Cikgu! ni dah boleh letak ayam ke?


Cikgu ! kalau saya goreng telur dulu boleh?


Cikgu ! Kalau taknak letak kicap boleh tak?


Kitorang taknak letak sayur lah cikguuuu!



Hadoi. Penat melayan diorang ni. hehe..Biasalah lelaki kan. Pastu bila mi goreng diorang dah jadi, mula lah bangga sampai nak jaja satu sekolah. hahaha. Tak faham betol. :p







Tapi seronok! Aku enjoy sangat ajar amali memasak macam ni.







Semoga lepasni diorang akan lebih rajin tolong ibu masing-masing memasak di rumah.
:)




3 butterflies concerned.:

Nabiel said...

ckgu2~
ble nk ajor sya memasak?hehehe=P
bestnye dapat hdiah!heeee

s.h.i.d.a said...

waa cam best je..tringat plak zaman2 sekolah dulu..hehehe

NaniE said...

eh eh ni subjek apa masak2 nih..? bestnya..rindu masak2 masa sekolah menengah dulu..

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com