Followers

Pages

Monday, April 2, 2012

cantik bha kau itu. eh?



Assalamualaikum.
Meh layan lagu ni kejap.





Siang tadi masa kelas landskap.
Aku mengajar lukisan pelan rekabentuk landskap.
Sambil-sambil buat lukisan,
Anak murid aku asyikkk lah menyanyi lagu ni.
Ulang lah banyak kali.
Kejap-kejap nyanyi 'memang aku ini anak orang miskin'
Kejap-kejap lagi 'engkau memang cantik'
Kejap lagi pulak 'tiada kereta ku bawa kau jalan-jalan, rumah ku pun tiada ada pun bapa punya'
Aku pun macam...
Eh lagu apa engkorang nyanyi ni? (konon feeling diorang reka lagu lagi buat cikgu ni)
Ala-ala lagu Cikgu Ayu dulu tu. hihihi...perasan tau.
Tak memasal je kena bahan cikgu ni tak up to date laa.
Eh?
Dah aku pulak yang tak up to date?
Lempang jugak nanti kang.
hehe..
Memang tak up to date lah agaknya kan sebab tak pernah dengar pun lagu ni?
:p





Eh uols up to date ke???
ekekeke...





2 butterflies concerned.:

luqman zakaria said...

huhuh~! first time dengar lol~

yana lyana said...

luqman zakaria ;

hehe..tak up to date tau. :p

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com