Followers

Pages

Friday, July 23, 2010

go ahead



Hujung minggu datang lagi.
Minggu ni harus pulang ke rumah nenda di Johor.
Ada kenduri.


kaligrafi tangan termoden. :p


Sejak dua menjak tiga menjak ni aku rasa kosong.
Otak kosong perasaan kosong tapi perut penuh ok.

Bila dah rasa kosong, jadi jasad juga mudah terpengaruh.
Bila melayari dunia tanpa sempadan,
Lihat kawan dah berkerjaya mengikut cita-cita, hati mula rasa gelodak cemburu.
Lihat kawan tengah bertungkus lumus baca jurnal buat thesis untuk menggenggam master, hati mula cemburu lagi.
Tapi istimewanya..
Lihat kawan tengah tunggu due nak beranak,tunggu malam jumaat setiap minggu, tunggu tarikh nak kahwin, hati langsung tak terbit cemburu.

my day akan sampai nanti selepas semua cita-cita tercapai. :)


hadiah terbaik dan tersayang. <3


SERABUTNYAA JADI PENGANGGUR MACAM NI. 
hmmm.




2 butterflies concerned.:

Kie-yu said...

cantik la design inai tu :D

~farah said...

sabar je la nana.
your turn will come soon.
just wait for it , ya?

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com