Followers

Pages

Thursday, July 15, 2010

kau kan dah ada boyfie..kenapa kau layan ramai lelaki kat fb?




wtf?
statement sengal, bodoh, ngokk juga NARROW MINDED.
layan ramai lelaki kat fb? macam pelacur layan pelanggan ke maksud kau?
tak faham la meh jelaskan bagi aku faham.
orang tak keje tak belajar dan tengah menganggur menunggu interview mungkin sedikit lembap otaknya.

bukankah facebook itu ialah laman sosial di mana ia adalah tempat kita boleh hai hai bai bai dengan kawan-kawan lama dan baru?
maksud kau facebook itu apa?
tempat untuk kita rujuk hal-hal penting juga yang berfaedah sahaja JUGA HANYA DI ANTARA SESAMA JANTINA.
macam tu kan kau faham?

atau kau memang tiada kawan lelaki juga tiada boyfie maka kau adalah jeles dengan aku?
kan?

Tak faham la kenapa ada orang macam ni.
Eh silap.
kenapa ramai perempuan perangai macam ni.
Kecoh dan heboh.
Masa jom heboh kau datang tak?mesti tak kan sebab sana ramai lelaki.
hmmm.

Tiba-tiba je minah ni serang aku tanya aku soalan-soalan hampeh termasuk statement tadi.
Pastu sebok pertikaikan aku ni setia ke tak. alah alah alahaiiii mak limahh.
Sebok sangat kenapanya.
Macam tu rupanya dia menilai cinta.
Bersosial di fb pun dah kira curang.
Ceteknya pemikiran.

Dun wory...
nanti i kawin i jemput u i suruh u jadi ketua catering lagi tau bia lama u kat majlis i dan boleh u tengok betapa bahagianya i dengan boyfie i eh husband i. upss tersilap sudah.



p/s : awakk dengan ex dulu kenapa break awakk?sebab awakk layan lelaki kat fesbuk yerrr.alololo suwitttt kapel!




ha jangan ingat kau sorang je laser.




7 butterflies concerned.:

cik shabah said...

lorr..jaat nya org tuh ckp u camtu..apela sket punya cetek pmikiran tu..ish3

*p/s : mybe org tuh sound camtu sbb ye jeles tgok u ngn bf u kut.pndapat cik shabah je oke=)

Miss Izah Mohamed said...

alahai.. mesti dia tu wt camtu.. konon2 if da ade bf/gf xleh join mende2 gituh...

ape kes cmtu... klu dia sorang je buat dia mmg sengal.. tak yah nk babitkan org len.. ampeh tol

Kampungku2u said...

fb x salah tapi jgn fb sampai nak amik berat dkt bf / gf pun dah malas..msg kalau sebelum fb pgi, ptg, mlm tapi bila dah ada fb amik berat tak mcm dulu..byk terjadi mcm ni mayb bergantung pada individu jugak...ada setengah org tahu bercinta, tapi tidak tahu menilai apa itu erti cinta...sbb cinta memerlukan pengorbanan dll.. sedikit komen semoga ia bermanafaat buat semua yang membaca.. TQ :)

Kampungku2u said...

fb x salah tapi jgn fb sampai nak amik berat dkt bf / gf pun dah malas..msg kalau sebelum fb pgi, ptg, mlm tapi bila dah ada fb amik berat tak mcm dulu..byk terjadi mcm ni mayb bergantung pada individu jugak...ada setengah org tahu bercinta, tapi tidak tahu menilai apa itu erti cinta...sbb cinta memerlukan pengorbanan dll.. sedikit komen semoga ia bermanafaat buat semua yang membaca.. TQ :)

~farah said...

sabar je la cik nana oi..

Pije. said...

EIII.KLAKA LA MINAH TU.
MESTI DIA STOK KALAU DAH ADA BF NANTI TAK PANDANG LELAKI LANGSUNG DAH.
DUDUK MEMERAP JE KAT UMAH SEBAB TAKOT TERCURANG.
HEHEH

AliceAqram said...

len kali ckp cam gini ;

oh. boifren saya kasi je saya layan lelaki dalam fesbuk.

boifren saya kat, 'ala.. fesbuk je pun. why so serious?'

kenapa?

boifren awak tak kasi awak layan laki dalam fesbuk ehh?

dem.

my boifren better than ur boifren.

;P

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com