Followers

Pages

Saturday, October 15, 2011

Tugasan Individu : Kursus Induksi Sistem Saraan Malaysia, KPM



Assalamualaikum.

Memang saje aku letak tajuk entri macam ni supaya membantu rakan-rakan guru yang lain. Masa aku mula-mula dapat tajuk tugasan individu haritu, memang itu lah yang aku sebok taip kat google. :)
Dah lama tak buat assignment, sekali dapat assignment nak pulak 3k - 5k patah perkataan memang terkejut jugak otak aku hehe. 








So, masa taklimat yang pertama, mula-mula daftar tu aku dapat satu nombor. Nombor tu dah sedia ada soalan. So memang tak sama dengan orang lain, kalau sama kira bonus. Malangnya aku tiada bonus. *__*
Masa diberi lebih kurang sebulan untuk siapkan tugasan individu tu tapi macam biasa lah, lagi  4, 5 hari nak kena hantar baru terhegeh-hegeh nak buat. :p
Tajuk tugasan individu yang aku dapat ialah:


Anda telah ditugaskan untuk memastikan aspek keselamatan dokumen terperingkat jabatan terpelihara sepanjang masa. Keselamatan dokumen terperingkat termasuk juga dalam membuat salinan dengan menggunakan mesin penyalin atau mesin fotostat.
a) Apakah yang dimaksudkan dengan dokumen terperingkat?
b) Jelaskan peraturan-peraturan kawalan keselamatan yang perlu dipatuhi berkenaan dengan mesin penyalin.


Ha itu sahaja. Nak kena merepek sehingga ribu-ribu perkataan. Gulp! 
 Rakan-rakan yang berpengalaman mencadangkan aku bagi je setiap apa yang ada kena mengena dengan tajuk aku tu walaupun sikit je kaitan dia. Jangan takde kaitan langsung sudah, tu merepek namanya. Nak copy paste pun sila baca dulu ye. hee :p
 Pastu hurai-hurai lah sikit bab langkah-langkah tu. Goreng mana yang patut goreng sampai jadi meleret-leret. Baru lah boleh cecah ribuan patah perkataan. WOW!



Disebabkan assignment ni, hujung minggu aku dihabiskan di rumah sewa maha bosan ini. 
Sabar je lah hatii


13 butterflies concerned.:

Nabiel said...

ehhh ckgu ade assgment plak yea?hehehe
bkn maen lagi mulut tuh bila bergambo~hahaha

butterflyana said...

ehh mestilah ade walaupun tak rela..hihi

alo jgn tegur camtu..maluuu


haha

Cikgu Mizi said...

sme a kte dpt tjuk tu.. y b tu cam skit je infonye, penat nk menggoreng nnt.. huhu

ku fairuz said...

WEI.....TAJUK KO SAME NGN ADIK AKU LA....MNTK ASSGMNT KO LEH X?

ku fairuz said...

SALAM...ASSGMNT KO SAME NGN ADIK AKU LA..MNTK TLG BLEH X?

nurul565 said...

ingatkan ade skema jawapan... hha...

ciK PeLAngi said...

salam...tajuk kita samalah..search dkt google sbb cari2 isi x bnyk sgt kan???kena bnyk wat ayat sendiri..huhu...nak tanya ni, amik isi kat mana lagi ye utk goreng2 tu?terutama yg soalan b tu..

ciK PeLAngi said...

salam...tajuk kita samalah..search dkt google sbb cari2 isi x bnyk sgt kan???kena bnyk wat ayat sendiri..huhu...nak tanya ni, amik isi kat mana lagi ye utk goreng2 tu?terutama yg soalan b tu..

木风@WoodWind said...
This comment has been removed by the author.
Infatuation said...

hi,
saya tahu this is sudden...
but bolehkan saya tahu manakah anda mendapat informasi menjawab soalan tugasan individu anda? sebab dah beberapa hari i cari tapi tak dapat klu langsung.. T T
harap bantu bantu

terima kasih~

Infatuation said...

hi,
saya tahu this is sudden...
but bolehkan saya tahu manakah anda mendapat informasi menjawab soalan tugasan individu anda? sebab dah beberapa hari i cari tapi tak dapat klu langsung.. T T
harap bantu bantu

terima kasih~

Anonymous said...

Slm.maaf nk mtk izin tgk cth asgmnt bole x?

Anonymous said...

salam...sy dpt tajuk sama sebijik ngan awk...da puas cri maklumat kat it tp sket sgt utk soalan b tu...mtk tlg share eseimen awk bleh?sy da kna antar mgu dpn...huk3...sdihnye...

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com