Followers

Pages

Tuesday, October 13, 2009

serius i rindu


Seperti biasa....
Bila pulang ke Seremban, lepas jumpa ayahanda bonda dan adek-beradek,
Aku terus mendapatkan Shibi.
Rindu lama tak jumpa.
Ohh dia rindu jugak.

Aku pun dengan tak bukak tudung,
Dengan handbag yang masih di bahu,
Terus keluarkan dia dari cage n tengok keadaan dia.
Sihat ke tak, gemok ke tak.
Then, aku bawak dia ke ruang dapur n bagi makan oat.
Bagi minum susu.





Shibi tiru i jegilkan mata..heeee~


Huuu..Aku mimpi tu weh malam tadi....
Hamster juga mampu menghidupkan emosi.

kelik SINI.



* skrin laptop dah nampak kabur-kabur *
 
Serius aku rindu... :'(





9 butterflies concerned.:

Fathiha Zainal said...

Sgt comey hamster kamoooo~~ :DD

yana lyana said...

hehe..tenkiu..tapi dier dah mati..huuuu

Fathiha Zainal said...

La...
Yeke.. So sorry..
Cdey nye.. =(

Fathiha Zainal said...

Laaa..
Yeke..
So sorry..
Cdey nye..=(

yana lyana said...

takpe la kamu..ni entri rindu memang sedey2 sikit.
heeeee~

Cheese Monster said...

yeake hamster boloh emo?xtw plak aku..bg makan je aku tw..huu..then malam2 dye buat bising.main pusing2 tu

yana lyana said...

encik..bukan hamster boleh emo..
maksudnye di sini ialah kisah hamster tu boleh menyebabkan keemoan dalam diri..huhu..
* ade link di situ kamu bace la.

faeznaem said...

rindu shibi dan pini ( eh 2 name dier ek??)

mello said...

kesah hamster kita lbh kurng sme je..
dulu ada gk hamster tp nama shimbei.. btol la kot eja gitu.. dh lama mati..huhuhu

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com