Followers

Pages

Monday, October 5, 2009

psikomotor


Gila ke ape tido 11 jam dalam masa sehari?? Haha itulah hakikat yang aku lalui hujung minggu yang baru berakhir semalam. Dengan si internet yang malu-malu kambing nak ade. Asik problem je time loading. Tersangatlah bosan kan. Dengan hari yang sejuk je dari pagi sampai ke petang. Heee penat weh tido lelame. :p

Dan semalam aku dah syak tragedi hari sabtu bakal berulang kembali. Tido melebihi had waktu. Hehehe. Tapi nasib baik tak. :) Jam 3 lebih-lebih petang aku keluar dengan my encik. Haha dia bersimpati kot kat aku. Heeee. Tapi tiada lah ke mana-mana sangat. Just tengok movie and makan. Cukup lah tu sementara tunggu hari esok yang bakal bosan lagi kann.

Cerita A Perfect Getaway agak berbaloi untuk ditonton. Cerita pasal pembunuh psiko yang ngokngek. Haha terpedaya gak aku mula-mula cerita tu macam si pembunuh ni baik-baik innocent je kan. Padahal dia bunuh orang siap cabut-cabut gigi mangsa lagi. Eeeewww. Tapi psiko dia ni takla sehebat pembunuh psiko macam cerita Saw. Haaaaa tahukah anda? Cerita Saw yang banyak series tu. Tak sanggup aku nak tengok. Potong tangan la, korek mata la, banyak la lagi. Ngeri gila.



Haa part makan memang tak nak kalah yuuu. Tengok air pun dah menggambarkan ketamakan. Hehe. Bising lah konon kata The Chicken Rice Shop mahal la membazir la tapi pergi jugak. Aku memang lapar gila time tu. Dengan tak lunch pastu hari semalam pun tak lunch pastu dengan hari semalam punya dinner makan nasi lauk sardin je lepastu...ha lantak la mahal tak mahal aku balun je. Heeee.




Sila fokus pada jam my encik.
Masa we all jalan dan melalui kedai jam kan, dia kata nak tunjuk jam yang dia pakai tu. Okay layan jela masuk kedai jam. Pastu kat display dalam rak kaca tu ada la jam macam yang dia tengah pakai tu. Aku pun rilek jela kan...Eh a'ah la..samee..Pastu dia macam tak puas hati dengan reaksi aku. Hehe..Pastu beriya suruh aku tengok harga jam tu..

RM 1101.00...haaaa? Reaksi aku yang terkejut beruk macam tu baru dia puas hati. Gedik sungguh. hehe..
Haha padahal setelah disiasat tak la dia beli semahal itu. Cuma hint yang dia nak sampaikan ialah kalau beli jam untuk dia di ketika future nanti janganlah yang seperti dia dah pernah pakai. Pastu gelak-gelak jahat. Rase nak lempang je....huuuu.


* my encik memang psiko macam lah i ni anak datok!! menci tauuu.



10 butterflies concerned.:

Mr. Chenna said...

wawa..bgs@tahniah kpd anda sbb anda dpt bf yang byk duit!huhu...kalau dah jam almost 10 hundred...ape ade hal ag...huhu...ptt aa syg sgt...kekeke...
tapi dia pakai jam apa...???bkn pa..nak bli tak mampu la..dpt tgk pon jadik la...heee...

yana lyana said...

haha..bukan byk duit la weh..tu pon beli sbb murah la tu..same gak sengkek dier tu..biar papa asal bergaya..hahaha..

jam seiko..aku pon xtau sgt jam2 ni..heee

*jgn ngade eh syg bukan sbb tu..sekeh kang aaa.

Mr. Chenna said...

hahaha...nak sekeh ak???dipersilakan dengan segala hormatnya...!kekeke...
tah..ak pon tatau sgt bab jam yg mahal2 ni..but i think TAG is better...br nampak luxury sket!huhu...

faeznaem said...

knape air sgat banyak yee... lunch 4 2 rite,, plahap!!! bahakbahakbahak(pami yg suruh tulih mcm ini.. die kate buat identiti baru)... bile naem balek n cik pon balek.. saye x kire blanje mkan chicken rice shop...air kene adew 3!! ingat!!! bahakbahakbahakbahak!!!!

yana lyana said...

ala..sy mane ade duit la..huhu
encik la belanje..air tu ade 2 sebab sy sgt haus tapi dia yg habiskan air sy!! so sape yg plahap skrg??heeee.

demang said...

kalo nak belikan jam lelaki
beli yg chrono ok
biar mahal
coz lelaki pakai jam bukan setahun or dua tahun
mybe berpuluh tahun
like ma dad
so biar alah membeli menang memakai
tat's the power of quality

yana lyana said...

ohh gud suggestion..:)
tapi,apakah chrono itu?
maaf, i orang kampung tak tahu sgt.

Unknown said...

cina...ak nk jam hg...haha
awEs0me dude... ;)

Mr. Chenna said...

hahaha..
awat tetiba jam ak plak...???
besa2 ja kot...
jam bf cik yana ni ag power kot...hahaha

v said...

Hih hiii ... kan ker you ni cucu datuk?
Errr ... boleh tak tolong calunkan seseorang (Zahiril Adzim ker .. fynn jamal ker ..) utk Weblog Popular 1Malaysia? U follow Zahiril kan? Pls join the contest. Tenkiu!!

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com