Followers

Pages

Saturday, October 17, 2009

hati bunga bunga cinta



Yeah aku berada di Seremban. :)
Dari awal minggu haritu aku dah berkeputusan untuk pulang sebab nak sambut DEEPAVALI.
hehehe. betapa sungguh berjiwa muhibbah ye.
Semalam dengan jayanya aku telah menghantar laporan akhir Projek Sarjana Muda aku. yesss!
Dengan bersungguh dan tegar aku menyiapkan laporan itu last minute.heeee~

Aku dah tengok PAPADOM weh....
Dengan my encik siang tadi kat Terminal One. Cerita tu kan...ciss betolll...
Berjaya membuatkan aku menangiss pulak. ishh..
kalau sekali takpe, ni dua tiga kali pulak tuu..hehe..
Cerita tu bukanlah cerita sedih tapi agak menyebakkan hati dan naluri la sebab dia nak tunjukkan pengorbanan seorang papa! huhu..bukan nangis main-main weh,
automatik je dah berlinang tanpa sedar...haha malu tauuu. :p
Dengan kehadiran Farid Kamil yang hensem di situ makin menghidupkan cerita even dia bawak watak lelaki gatal..hahaha..

i suke la farid kamil tu macam u je bile tengok lame-lame...
ayat pujuk my encik.hehe..:p


Ha aku dah beli hamster baru.
Tapi tak fikir nama lagi untuk dia. hoho..Puas la aku nak ambik gambar dia tapi memang betul betul tak betul la hamster baru ni. Ligat gila. Tak sempat nak snap. Gegar je gambar. Haha..memang bukan camera lover macam Shibi. Takpe. Bagi masa untuk dia. :)

Okay dah..Hepi Deepavali, semua.....:)





4 butterflies concerned.:

nabila said...

sronok la die dpt hamster baru..hehe

Unknown said...

ah!! mne gmbrnye??
xde2.. kn dh janji kat fb..
huhuhu..

inspirasiizra said...

camne ek sambut depavali....

yana lyana said...

biella : hehe...seronok sgt...:)
yunie : alaa dah hamster tu xreti duk diam,,,cane ai nak amik gamba..huhu..
inspirasiizra : sambut deepavali ialah dengan menonton cerita tamil.itu sahaja..sekian.

heeeee~

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com