Followers

Pages

Wednesday, August 25, 2010

kalau dah degil, degil jugak


Hari ni aku dikejutkan dengan bunyi mercun.
Kuat gila.
Betul-betul depan rumah aku siap masih berasap-asap lagi.
Budak-budak nak pergi sekolah yang baling mercun tu.
BANGANG.
Boleh pulak baling kat kawasan taman perumahan macam ni memang la bunyi dia kuat nak mampus kan sebab takde yang dapat menyerap bunyi.
Kalau kena cermin kereta n pecah kau nak ganti ke dik?

Dewasa ini, hari-hari kita dengar pasal kanak-kanak cedera sebab main mercun.
Jari hampir putus la, mata hampir buta la dan pelbagai lagi.
Yang dah mati pun ada.

Apa lagi kita boleh buat untuk orang-orang tak sedar diri ni?

PADAN MUKA KAUU.

best wishes.
haa konon marah kan.hehehe..



5 butterflies concerned.:

farah shamira said...

nak cakap padan muka juga buleh?

naniE said...

yana, dewasa ini..terasa macam membaca majalah ilmiah jer..ehehe..

butterflyana said...

mira,

mestilah buleh.padann muka mereka.hikhik

butterflyana said...

nanie,

oleh yg demikian, anda sedia maklum kan ini belog seorang cikgu cikgi..hehehe

Kampungku2u said...

Jgn emo sgt ya cikgu.... :) selamat berpuasa & selamat hari raya ek.. :)

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com