Followers

Pages

Tuesday, August 21, 2012

Salam Aildilfitri



Assalamualaikum.

Wahh raya ketiga sudah kan. Nak buat ucapan masih belum ketinggalan lagi kan. Raya pertama dna kedua aku beraya di rumah nenek kat Pontian, Johor. Ni pun baru sempat nak menjenguk blog. Rindu kite tak? :p

Selamat hari raya aidilfiti kepada semua yang mengenali dari zaman kanak-kanak, bawak ke zaman sekolah, bawak ke universiti, sehingga sekarang. Mohon maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki jika ada salah silap terkasar bahasa tersilap kata tersinggung secara tak sengaja segala ye. Juga kepada pembaca blog picisan ini, maaf juga jika ada korang sakit hati sepanjang korang baca tulisan aku kat sini (ade ke?) Maaf zahir dan batin ye.

Pesanan paling ikhlas dari hati :
Take care of your tummy. Jangan melantak tak ingat dunia balas dendam sebab puasa sebulan. hee.
Jangan ye. Jalan beraya berhati-hati, pandu dengan cermat. Jemputlah datang ke rumah. (sebelum nak datang sila bagitau supaya i tak tekejut beruk nanti) 


Salam Lebaran uols! :)
Muah muah..eh...




2 butterflies concerned.:

Mr feckry said...

Salam aidil fitri..semoga cool selalu..

zeqzeq z said...

Salam adul fitri,
Ehem kalau dah cun tu, patutnya gift bagi lebih huu

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com