Followers

Pages

Thursday, August 2, 2012

Lima zam zam alakazamrud



Assalamualaikum.

Harini nak mengumpat tingkatan lima zamrud lagi. (Astaghfirullahalaziimm...)
Sanggup ke uols nak baca? hehe...


Tak lah. Selagi ada sisa-sisa aku sebagai guru tingkatan diorang, maka cerita diorang akan diupdate di sini sebagai ingatan di hari tua nanti. Sayang gila kot aku dengan kelas nih. (tangan di dada mata ke atas)












Nampak apa yang i nak tunjuk sangat kat gambar ni?
Tu ha jalur gemilang tu dah selamat dipamerkan dalam kelas ok. Kata dah bulan 8 kan. Haruslah semangat kemerdekaan diserap awal-awal bulan. Kali ni agak kekaguman sedikit sebab bendera-bendera semua tak payah beli. Diorang dah volunteer nak sponsor. Bagus!













Taknak kalah tau bendera nogori pun nak dipasang juga. Layankan aje. Cantik jugak ada bendera nogori ni dalam kelas. Makin ceria gitu sebab color dia kuning kan. Syabas untuk diorang sebab masih bersemangat waja menjaga kebersihan, keceriaan dan kemakmuran kelas. :')














Disebabkan kesungguhan diorang tu, maka cikgu belikan alat ajaib ini. Pembersih tingkap yang gojes.
Poyo tau diorang, kalau nampak aku mula melangkah nak masuk kelas je terus laju-laju pergi bersihkan tingkap. Nak tayang kerajinan lah tu. hee..
So takde alasan untuk diorang dapat markah sikit pada bahagian kebersihan tingkap.
Kalau markah sikit maksudnya diorang tak bertugas lah tuu.













Pelajar tingkatan lima baru selesai menghadapi ujian bulanan dua. Tiga orang anak murid aku berjaya  skor A. :')
So ini hadiah untuk diorang. Comel kan kan kann? :p













Pemadam comel yang ala-ala coklat. Aku pulak yang semangat masa nak bagi diorang hadiah ni. hehe...













Ha ni berdosa sikit sebab i cerita kat sini.
Tapi takpe i dah blurkan muka diorang kan. :p 
Ni denda sebab diorang ponteng sekolah. Kena pakai tag tu dari awal pagi sampai ko balik pukul 2.40 karang. Nama je denda tapi diorang bangga ok pakai tag tu. Aku nak ambik gambar pun diorang setuju je siap senyum-senyum lagi. Pelik bukan? Ke diorang tak faham apa yang tertulis kat tag tu?




Mungkin juga sebab majoriti diorang tak pandai membaca pun... huhu..
Zamrud oh Zamrud....





5 butterflies concerned.:

hafiz hafizol said...

wow.. cekgu bekenggg :p

-syira- said...

teringat zaman sek men dulu..kalau kena denda ramai2 rasa seronok.hehe..:D

Nur Misnan said...

bagus cikgu belikan alat cuci cermin tuh.. tak ler cedera jari + tgn...

Asmara said...

bagus cikgu. yg bagus kita berikan hadiah, yg nakal kita denda dia kan. tu baru betul. hehe..

-meeSUPERGIRL- said...

eh eh igt an coklat .. hehe . alolo posing baik punyerrr ... mcm banduan pon ad . haha

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com