Followers

Pages

Sunday, December 25, 2011

selamat pulang abang!




Assalamualaikum.

Seperti yang telah dimaklumkan (ceh bajet semua tahu), Pami telah ke Aussie buat kali kedua. Dan untuk kali kedua ini ialah kerana kekasih dia di sana telah habes belajar dan akan berkonvo. Jeles ok sebab sepanjang 24 tahun aku hidup tak pernah lagi aku naik kapal terbang. Sedih kan? hee.. Jeles lagi sebab tengok orang lain grad kat oversea. Canggih betul. Memang tak merasa lah nampaknya. Konvo sini-sini aje yang mampu. Apa nak buat. Dah rezeki tertulis macam ni jee. Ceh tetiba mengenang nasib pulak kan. :p



Pami pergi sana dengan keluarga Effy (Effy ialah nama kekasih Pami dan aku tak panggil kak Effy sebab kitorang ialah sebaya..hehe). So, bila tiba masa Pami sampai ke Malaysia ni, aku dan adik-adik excited kemain lah nak pergi jemput dia. :)






Pami cakap dia sampai pukul 4 petang. Semangat ok kitorang tunggu dia. Macam lah tak jumpa lima tahun. Menyampah je kan siap nak sambut beria macam tu. hehe...
(psssst..cantik tak handbag Charles & Keith i tuu? Sayang sangat ok sebab i suka design dia yang ala-ala datin gitu.. Feeling tau. Hehe sempatt :p)







Taraaa! Sampai jugak pakcik ni akhirnya. Selamat pulang wahai abang. Sejak ko takde, malam-malam rumah jadi sunyi je sebab takde sape nak tengok tv sampai ke pagi. Semua pun tidur awal. Rasa tak selamat je rumah. haha...







Ewah ewahh. Kemain lagi. Ambik berkat uols. Mana tahu di masa akan datang ada rezeki boleh terbang ke mana-mana. Amin....
Adik takyah berkat-berkat. Lagi dua tiga tahun dah memang akan berlepas ikut jejak Effy. InsyaAllah.


Jom lah kita layan gambar-gambar sikit. :)






Gambar Pami dan keluarga Effy berjalan sakan kat sana banyak sangat. Suka aku tengok gambar-gambar tu sebab cantik uols. Tambah pulak ada benda yang tiada kat negara kita ni kan. So sebok lah aku tanya itu ini. Pami layankan aje. hehe...








Kanggaro comel paling sinonim dengan Australia. Bila lah aku dapat pegang binatang ni ha?









Inilah Effy. Comel macam i tak? heeeeee :p









Alolo..
Yelah..Sweet lah..Sweet.. :)









Tukang menghulurkan sijil tu pun mat salleh. Jeles lagi. hahaha..:p












Besar kemain sijil dia tu. Kalah i punya tau. hehe...









Aloh alohh comel. Siap kelopak-kelopak rose segala. :)
Aku ambik je gambar ni dari kamera so jangan tanya apa-apa eh uols. :p
Tahniah buat Effy sebab dah berjaya menamatkan pengajian di Aussie sana. Aku pun tumpang bangga untuk kejayaan ni. Semoga adik mengikut jejak langkah yang macam mustahil je aku jejaki ni. hehe..
Happy for you, Effy. :)









Eh?
Tetiba rasa nak lempang.
ekekeke... :p
Bye uols.






19 butterflies concerned.:

Onitsuka_hana said...

nnt kita naik flight sama2 ek..hana pun xpernah lagi

luqman zakaria said...

wah! best kan dapat grad kat obersea..gard je la best,,nak blajat malas! T__T hohoho!

hafiz hafizol said...

comel gambar last.. warhahahahha

JIJI YU said...

huk aloh..bak sini spek yg last tu

Iffah Afeefah said...

snok abg bis blja kn

Ezad Skytech said...

besar betul sijil tu...:D

hamzah ian said...

perghh.. hebat2..

Abg Stalker said...

owh..Uni South of Aussie. :)ehem2 abg bakal ke sana awal tahun ni.bru nk mula bljr.Alhamdulillah abg da pnh ke Aussie tp urusan kje je la..

~SaL IjOu~ said...

siyes jelez ngn owg blaja over the sea~hoho

Paris Lipton said...

wuuuu ausie is awesome...teringin!!!!

mekchu said...

bestnya grad obersi.. btw, yana ni comel lah..

yana lyana said...

onitsuka hana ;

jom2..nasib baik ada yang sudi memujuk..hehe :)

yana lyana said...

luqman zakaria ;

tu lah tu..blaja malas..grad kat sini2 aje lah yang mampu..hoho..

yana lyana said...

hafiz hafizol & jiji yu ;

hahaha..korang memang nak kena lempang eh? :p

yana lyana said...

iffah afeefah ;

ha? baca entri ni habes2 dulu lah awak...bukan abg yang konvo..hehe..

yana lyana said...

ezad skytech & hamzah ian ;

aummmmm kan? hehe.. :)

yana lyana said...

abg stalker ;

wahh serius?? hehe..semoga berjaya ye di sana.. :)

yana lyana said...

sal ijou & paris lipton ;

kann? me too ok..jeles n teringin sangat nak ke sana..huhu..

yana lyana said...

mekchu ;

best kann..huhu..aww malu lah macam ni..haha... :p

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com