Followers

Pages

Saturday, March 13, 2010

besnye jadi datin


Last week....
Tengah aku busy dengar penyampaian hadiah masa larian mini kat sekolah,
Abang aku call.
Ni abang kandung bukan abang lain.
Geli lah nak panggil abang-abang nih...menyampahhh haha

Lepastu,
Sayup-sayup kedengaran dia cakap...

"na..umah kite dah ade bibik.."

Aku malas nak layan sebab abang aku tu memang suka main-main.
Aku kat umah pun dia panggil bibik sebab buat kerja dah macam bibik agaknya haha.

Petang tadi aku sampai Seremban dari Kuantan dalam pukul 7.30 petang camtu.
Takde orang kat umah.
Adik lelaki aku ade la tengah tido kat bilik.
Tiba-tiba memang ada bibik kat rumah aku.
Tengah melipat kain kat ruang tamu.
Hahahahahahaha.

Boleh goyang kaki pasni.
Kataku dengan nada belagak.
:)

Bila ibunda pulang.
Tiba-tiba,
Harapanku tak semanis impian.
Dia bukan bibik permanent kat rumah aku rupanya.
Tumpang je sebab kes majikan dia menipu la apa kejadah semua tu aku tak tau.
Hampeh betul.

Baru berangan nak jadi datin.
Pakai spek hitam tengok tv dalam rumah sambil order air fresh orange.

Pernahkah kau merasa...hatiku hampa?? (nada lagu indon)

* Yess cuti penggal suda masa untuk refill! :p


9 butterflies concerned.:

Arra JaSmY said...

haha..alahai..kciannya..ahaks

Pije. said...

hahaha.
best ek jadi datin.
"bibik.angkat kan sayur ni jap.
saya nak pergi kedai Luwis biton."

nn said...

ta baek buli bibik. hahaha

butterflyana said...

hahaha.
bibik sangat rajin.
takyah buli pun dia dah buli diri sendiri.

camno tuh?

izham nordin said...

hahahaha
datin wanabe...
datin liana...
hahaha
udah2 la beragan mat jenin nie huhu

butterflyana said...

david : jeles nampaknya di situ.

izham nordin said...

pergh ape motif nak jeles???
xde motif pon ek...

paraxixth said...

gua dulu ade bibik, sepanjang die berkerja di rumah gua dan gua x pernah bercakap dengan dia langsung. badan besar gemuk dan busuk ya amat.
datang dari padang naik flight bawak plastik jerk. baju T pun puan sarimah yang kasi.

masak x sedap. gua x pernah makan masakan die

butterflyana said...

tak baek camtu weh.
busuk dia pun tetap berjasa kat rumah kau kan.

hargailah bibik.

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com