Followers

Pages

Saturday, February 27, 2010

sampah!


 

Sungguh durjana kau manusia.
Damn! 




8 butterflies concerned.:

Ini memang kac said...

sedeyh tahu bila baca!mmg tahi kan si bf mak nye. . ehehhee. .

Ery Farieha said...

wth?
omg!
ya Allah.
astaghfirullahalazim.
mmg sampah masyarakat btl.

BuDakHutaN said...

aku tengok berita ni kat buletin utama tadi dan dengar kata2 saksi..

Wat de hel ... agak kompleks kesahnyer... abah original kat penjara kerana hukuman di bawah kanun 302- woooo, mak ada buah hati lain, dan sekarang tgh mengandung 4bulan..
disyaki bersekedudukan ngan sampalau yg menyeksa adik kecil tu..
mungkin orang tu otaknya dah expired dan tak boleh pakai.. kena format balik.. damn!

Kampungku2u said...

Guruku... Nape x letak ruang chat kat blog cikgu? =) kalo nk letak t letak la sekali link sy ya hehe.... =)

Admin said...

iss...benci btl manusia yg tk ada akal & berperikemanusian ni....cian bdk kecik tk bdosa tu

maya
http://coretanmayaku.blogspot.com/

jajarina said...

ish, kejam giler.. budak kecik waktu umor macam tu, memang belom paham bahasa + memang notty.. lagi2 kalo budak laki.. kesiannye.. AL-FATIHAH tuk baby tu

Pije. said...

yana.
aku nangis je teringat budak tu.
sial betul.
mak dia pon sama.
miang2 pon anak tu jaga lah.
haiwan.

butterflyana said...

pijah : kesian kan. aku pun sedih je bile bayangkan camne la budak tu kena pukul. kejam.
mak dia gatal!

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com