Followers

Pages

Sunday, July 31, 2011

contest : saya suka dress



Assalamualaikum.

Hai uols. Ingat lagi tak entri pasal blogshop bundle yang pernah aku buat dulu? Meh kelik SINI. Dah lama aku follow blog Beautiful Bundle Dress ni. Dress diorang semua cun! :)
Disebabkan aku ialah peminat dress dan pernah menjadi pelanggan blogshop itu, jadi haruslah aku join contest diorang. Contest Saya Suka Dress! Menarik bukan? :)

 




Kelik banner yang gorgeous kat atas ni. Syarat-syarat contest ni semua ada di sana.
Hadiah yang diperuntukkan untuk pemenang ialah lebih RM 500.00 dan mereka mencari 6 pemenang uolss.
Haa teruja tak? teruja tak? hehehe..
 Kelik jangan tak kelik....:)



Aku suka pakai dress sebab nampak lebih elegan. Corak-corak dress di pasaran sekarang juga lebih bercorak santai dan tak terlalu formal. Kalau pandai kombinasikan warna dress dengan cardigan, kita pakai tudung bawal biasa pun dah cukup menawan. Tak perlu selendang lilit-lilit semua tu..hehe..


 
Contest ini memerlukan kita letak beberapa gambar memakai dress.
Mudah kan? :)















 




Aku pernah beli sehelai dress dari Beautiful Bundle Dress. Aku suka corak dress tu. Cantik sangat!

 





Corak dia simple je sesuai dengan warna putih + hitam. Harga dress itu RM 20 sahaja. Sangat murah dan berbaloi.








Sampai sahaja baju itu ke rumah, aku terus pakai pergi bercuti dengan keluarga uols. hehe..
Memang tak ragu-ragu nak pakai walaupun ia baju bundle sebab dress tu wangiii macam bayi. :p










Dan ternyata dress tu sangat cantik! Kain dia berkualiti dan sangat selesa apabila dipakai. Terima kasih Beautiful Bundle Dress kerana menjual dress yang gorgeous macam ni. Memang berbaloi-baloi :) 


Hadiah untuk contest ini sungguh menawan kalbu :)



 


Aku nak kawan-kawan juga memakai dress:









Come on girls. Tarikh tutup contest ini ialah 13 Ogos 2011.
Jangan ketinggalan ok?
Good Luck. :)




6 butterflies concerned.:

ada mokhtar said...

good luck dear =)

Nazryn Mishar said...

gud luck baybeh ~

Unknown said...

gudlak, best sgt hadiah tuh.. hee.. btw dh follow cik butterflyana =D

siti soleha said...

Thanx for join dear :) pelangan Dresskami nih kena bagi markah lebih :P

~LittleBoxCloset~ said...

Hi,.jom tgk sy pnya blogshop..sy pun jual bundle dress mcm dresskami.. :)

http://littleboxcloset.blogspot.com/

Bitter & Sweet said...

assalam, terima kasih singgah belog:)

blog awk comel laa, btw, GOOD LUCK!

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com