Followers

Pages

Sunday, December 30, 2012

Ijabkabul abang : 20122012



Assalamualaikum.


Alhamdulillah. Pami telah selamat menjadi suami orang pada 20 Disember haritu. Rasa macam tak percaya je abang aku tu dah kahwin. hee
20 Disember ialah hari khamis. Biasanya orang nikah hari jumaat kan. Dah nak jugak tarikh 20hb tu, maka teruskan aje. Pagi tu semua saudara mara yang nak follow berkumpul di rumah kitorang.









Anis, sepupu sebelah abah. Gegar pulak gambar ni. Masa ni aku baru lepas jemput Hani (adik Kss), sampai rumah terus snap gambar ni. Tu yang gegar tu. hee












Hantaran vogue yang disiapkan oleh Maksu. Hebak lah Maksu. Habes semua tender keluarga yang nak kahwin ke tunang ke semua serah kat Maksu je. Cantik pulak tu hasilnya :)













Motif? hehe..
Boleh pulak tengah semua sebok-sebok nak bergerak tu, abang poslaju sampai nak hantar barang i. Nasib baik sempat tau. Barang apa i beli tu? Jeng jeng jeng...
Tentunya barangan supplement dari Shaklee. Maklumat lanjut boleh tanya di email ya : butterfly_gurlyzzzz@yahoo.com
Haa sempat. :p 













Adik dengan hantaran telekung, tafsir Al-Quran dan sejadah.












Hani dengan hantaran perfume. 













Ruhil dengan hantaran handbag ohmycoach. hehe..













Semua pembawa dulang hantaran masa Pami nikah haritu.
Terima kasih ye semua :)












Pakteh dan abah. Pakteh tu orang kuat majlis tu. Masa kenduri lagi lah dia semangat lebih. :p













Pami dan kawan-kawannya. Dia kata ada kawan-kawan dia ni baru lah tak rasa neves sangat. Ape-ape lah Pami oi. *tddmka













Proses ape tah ni?
Aku pandang je tak sempat nak tanya ape abah buat tu. Masa kenduri sebelah perempuan pun buat macam ni jugak. Petua orang dulu-dulu kot?












Mengkaver neves lah tuuuu. kekeke... :p












Itu ini segala. Dengan sekali nafas, sahlah sudah pernikahan Pami dan Syafiqah. Alhamdulillah...











Hai kakak ipar. 











Sesi pembatalan air sembahyang.













Alhamdulillah.











Masa ni agak tersebak sikit.











Tersebak banyak.











Finally, ahli keluarga kami telah bertambah. Syukur :)











Tahniah abangku kerana sudah berkahwin. Semoga kau tak berperangai seperti keanak-anakan lagi. eh...
hehe..










Terima kasih Hani sebab sudi join sekali. Cuti sekolah ni rasanya macam makin rapat dengan Hani. Terima kasih ye Hani sudi keluar dengan akak, dengar luahan perasaan akak (syhhh rahsia), dan jadi adik yang baik untuk akak. Juga sudi temankan akak sampai teraccident-accident si Zaza. hehe.. Jangan serik temankan akak lagi ye. Sayang Hani. :)












Buat abang dan kakak iparku, semoga bahagia sampai ke syurga ye. Semoga tabah menghadapi perkahwinan jarak jauh. Insyaallah selepas kesulitan pasti ada kemudahan. Aminnn...
Tumpang bahagia untuk uols berdua! :)






5 butterflies concerned.:

luqman zakaria said...

tahniahtahniah! owner blog bile??lalalala

4feet8 said...

yana, satu perkara yg sy perasan, adik awk berubah sejak study kat subang jaya ya..? ;)

ieda said...

tahniah buat pasangan , sama cantik sama padan ...

tahniah buat adik juga dpt kakak ipar baru ! ;)

AdiaLuze said...

Assalammualaikum ...

Salam Tahun Baru ^^

Tahniah di atas perkahwinan Abg .. Smoga berkekalan dunia dan akhirat .. Amin ..

nadia said...

nasib baikkkk time tengah sibuk nak akad nikah posmen tak datang :p

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com