Followers

Pages

Wednesday, December 26, 2012

Vitamin E Shaklee :: PALING BEST!



Assalamualaikum.

Alhamdulillah dah 4 bulan saya consume vitamin e shaklee. Dan sepanjang 4 bulan itu saya sangat berpuas hati dengan kesannya. Baru minggu ni saya telah repeat botol yang kedua!  :)
Semangat sangat dengan vitamin e yang baru ni sebab ada tambahan grape seed extract. Color dia pun berubah dari kuning jernih kepada ungu gelap.



10 Kebaikan kesihatan grape seed extract  (sumber : google)


¬ Menyingkirkan radikal bebas
¬ Mengurangkan radang (inflammatory)
¬ Membantu kesihatan otak, kulit dan mata.
¬ Membantu pengedaran mikro dan kardiovaskular.
¬ Mencegah masalah kelenjar prostat
¬ Melambatkan proses penuaan
¬ Mengurangkan kedutan dan meningkatkan keanjalan kulit
¬ Mencegah kesan negatif yang disebabkan oleh sinar ultraviolet
¬ Membantu fungsi sistem saraf otak
¬ Meningkatkan daya pertahanan







Taraa....
Inilah vitamin e shaklee kegemaran saya. Insyaallah saya akan tetap dengan vitamin ini kerana saya telah merasai kesannya pada kulit saya! :)
Antara kelebihan vitamin e :



¬ Vitamin penting untuk kecantikan kulit
¬ Bertindak sebagai anti penuaan dan anti oksida
¬ Melindungi dan mencegah kerosakan sel, menghaluskan dan mencerahkan kulit
¬ Mempercepatkan proses pemulihan kulit,bagus untuk mereka yang mempunyai kulit kering
¬ Berupaya mengawal kandungan minyak dalam kulit
¬ Berupaya mengurangkan kesan jeragat yang ada pada kulit serta menghilangkan parut-parut
¬ Awet muda


Bagus kan uols? Banyak lagi kebaikan vitamin e ini selain dari yang saya nyatakan di atas. Perlu diingat ya bukan semua vitamin e yang berada di pasaran boleh diserap dengan baik oleh tubuh badan kita. Jadi, sebelum uols melaburkan sejumlah wang yang belum pasti dapat memberikan pulangan yang baik, beralihlah kepada vitamin e dari sumber semulajadi dan tentunya dari keluaran Shaklee. :)
Kecantikan bermula dari dalaman. InsyaAllah.









Genap 4 bulan saya consume vitamin e shaklee. Alhamdulillah :)

A good side effect bila menggunakan vitamin e shaklee secara konsisten ialah kita akan dapat 'a younger looking skin'. Best sangat! hee..










Berminat untuk consume vitamin seperti saya? Boleh berhubung di message facebook saya di :


yana lyana



atau


Email saya di  shaklee_lyana@yahoo.com



Jangan mengalah sebelum berusaha, teruskan berusaha sehingga anda berjaya, insyallah..



4 butterflies concerned.:

4feet8 said...

eh? patutla nampak lain. nampak lebih gebu kat muka. ingatkan selera mkn bertambah..

Anonymous said...

Adakah product ini dsahkn halal oleh jakim?

Wani Tralala said...

nice info pasal vitamin e :). selalu banyak pasal vit c

Anonymous said...

I dugg some of you post as I thought they were
very helpful very helpful.

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com