Followers

Pages

Monday, January 16, 2012

678 yang gorgeous!



Assalamualaikum.




Hehe!
Ni ekoran 555 yang gorgeous lah ni. Nak sambung 666 yang gorgeous tapi tak sempat pulak sebab masa tengok dashboard tetiba dah lebih dari tu. hee..so, ambik 678 yang gorgeous je lah dan lepasni 777 yang gorgeous pulak. eh?
Betapa riaknya dengan bilangan followers kan. hehe..Malu sebenarnya dengan uols ni sebab blog aku ni tak semenggah pun, dah la lama tak update. huhuhu..

Sibuknya lah aku seminggu dua ni uols. Memang tak sempat nak update apa-apa tau. Malam pun cepat je mata aku ni layu di tasik madu. :p

Terima kasih daun keladi ye kepada yang sudi ikut blog aku, sudi baca, sudi komen, sudi curi-curi baca (eh ada ke?), terima kasih sangat-sangat. :)
Dah bertahun usia blog picisan aku ni barulah nampak hasilnya dari encik nuffnang. Fuhh letih tunggu tau. hehe.. Walaupun bukan dapat beribu-riban, tetapi tetap mensyukuri. Alhamdulillah....






Ha senyum lebar terus. haha..Seratus je setakat ni uols. Jadi lah kan dari takde. 
:)

Thanks again semua!




3 butterflies concerned.:

aLya maNip said...

yeaayyy!!! alya da jadikan 679..hihi

Nabiel said...

wahhh..boleh open tableh nie!hehehe

vidadarisakura said...

;)

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com